SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Think Quarterly" - internetowy kwartalnik od Google

Google uruchomiło internetowy magazyn "Think Quarterly".

"W świecie coraz szybciej zachodzących zmian, wszyscy potrzebujemy czasu na zastanowienie. "Think Quarterly" jest przestrzenią wytchnienia w zabieganym świecie. To miejsce, w którym można się zatrzymać i zastanowić nad tym co się dzieje i dlaczego ma to znaczenie" - napisał o magazynie Matt Brittin, dyrektor zarządzający Google w Wielkiej Brytanii i Irlandii.

"Think Quarterly" to darmowy kwartalnik, przez Google nazywany książką, którego pierwsze wydanie poświęcone jest kwestii danych. Artykuły dostępne w magazynie mają pomóc firmom w rozwoju biznesu poprzez pokazanie jak można znaleźć odpowiednie treści w dzisiejszym chaosie informacyjnym.



Teksty do "Think Quarterly" piszą zarówno pracownicy Google, jak i zaproszeni przez internetowego giganta dziennikarze (m.in. Simon Rogers z "The Guardian"). Magazyn jest pozbawiony reklam i można go czytać za pośrednictwem aplikacji flash (wykorzystano tu rozwiązanie Issuu) lub tradycyjnie, na stronie internetowej. Tytuł ma także zostać udostępniony do pobrania w formie pliku PDF.

Za edycję i projekt "Think Quarterly" odpowiada agencja kreatywna The Church of London. Kolejne wydania kwartalnika mają ukazać się w maju, lipcu i październiku.

Dołącz do dyskusji: "Think Quarterly" - internetowy kwartalnik od Google

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl