SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VMLY&R Poland promuje dla HBO trzeci sezon "Opowieść podręcznej"

Ruszyła kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serię można oglądać od szóstego czerwca w HBO i HBO GO. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.

"Opowieść podręcznej" jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową.

W trzecim sezonie fabuła koncentruje się na tytułowej podręcznej June (Elisabeth Moss) i jej buncie przeciwko Republice Gileadu, do którego kobieta ponownie trafia. Zaskakujące spotkania, zdrady i podróż do przerażającego serca Gileadu zmuszają wszystkich bohaterów do działania. Na ustach mają oni tylko jedną prowokacyjną modlitwę: „Błogosławiona walka”.

„Opowieść podręcznej 3" promowane w internecie i na OOH

W ramach promocji serialu na kreacjach w social media i OOH można zobaczyć intrygujące hasła „Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę”, „Bądź sobą, bo ja już nie mogę.”, „Mów, co myślisz, bo ja już nie mogę”.

W ramach działań agencja VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, opracowanie komunikacji na fan page’u HBO oraz kreację do kampanii OOH. Koncept kampanii został wdrożony również na trzech innych rynkach zagranicznych, na których funkcjonuje HBO.

Wszystkie sezony serialu „Opowieść podręcznej” można oglądać w HBO GO.

Dołącz do dyskusji: VMLY&R Poland promuje dla HBO trzeci sezon "Opowieść podręcznej"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl