SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tydzień w reklamie tv: na żywność więcej niż na leki, Polsat, TVN i TVP 1 w górę

W minionym tygodniu cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 241,7 mln zł. Wpływy reklamowe Polsatu, TVN i TVP 1 wzrosły w skali tygodnia o 4-6 mln zł.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w zeszłym tygodniu cennikowe wydatki reklamowe w telewizji były aż o 22,8 mln zł wyższe niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Koszty reklam leków i produktów zdrowotnych spadły w skali tygodnia o 11 mln zł, natomiast na emisję spotów żywności przeznaczono 12 mln zł więcej.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (30 stycznia - 5 lutego 2012)
sektor cennikowe wydatki udział proc.
Żywność 58 581 334,10 zł 24,24
Produkty zdrowotne, leki 40 692 438,00 zł 16,83
Telekomunikacja 24 543 722,60 zł 10,15
Środki osobistej pielęgnacji ciała 23 515 914,05 zł 9,73
Rozrywka, kultura 20 671 949,45 zł 8,55
Finanse 19 507 294,70 zł 8,07
Sprzedaż 18 566 649,75 zł 7,68
Motoryzacja, transport 10 609 201,70 zł 4,39
Domowe środki czystości 7 595 546,30 zł 3,14
Produkty dla dzieci 5 406 850,00 zł 2,24
Usługi 4 697 693,60 zł 1,94
Wyposażenie domu i biura 3 332 998,00 zł 1,38
Produkty dla zwierząt 1 823 408,60 zł 0,75
Odzież, obuwie 823 807,00 zł 0,34
Inne 629 981,00 zł 0,26
Rolnictwo, ogrodnictwo 441 600,00 zł 0,18
Marketing 277 056,00 zł 0,11
Razem: 241 718 494,85 zł


Polsat cennikowo zarobił z reklam 6 mln zł więcej niż tydzień wcześniej, a TVN - prawie 4 mln zł więcej. Natomiast wpływy reklamowe TVP 1 wzrosły w skali tygodnia o 4,5 mln zł, a TVP 2 - o ponad 2 mln zł. 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (30 stycznia - 5 lutego 2012)
stacja cennikowe wpływy udział proc.
Polsat 41 632 125,00 zł 17,22
TVN 35 939 360,00 zł 14,87
TVP1 24 364 110,00 zł 10,08
TVP2 17 013 000,00 zł 7,04
AXN 6 797 475,00 zł 2,81
Discovery 6 478 430,00 zł 2,68
VIVA Polska 5 895 045,00 zł 2,44
TVN24 4 886 467,50 zł 2,02
TV4 4 840 770,00 zł 2,00
TLC 4 768 480,00 zł 1,97
Polo TV 4 168 225,00 zł 1,72
TV PULS [PULS] 3 727 990,00 zł 1,54
TVN7 3 478 055,00 zł 1,44
National Geographic 3 370 715,00 zł 1,39
Discovery Science 3 262 940,00 zł 1,35
Discovery World 3 159 775,00 zł 1,31
Comedy Central 3 125 050,00 zł 1,29
TVP INFO 2 973 240,00 zł 1,23
Polsat2 2 706 257,50 zł 1,12
Animal Planet 2 663 575,00 zł 1,10


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w reklamie tv: na żywność więcej niż na leki, Polsat, TVN i TVP 1 w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl