SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tydzień w tv reklamie: 220 mln zł, TVP 1 i TVP 2 w górę

W trzecim tygodniu br. cennikowo na reklamę telewizyjną w Polsce wydano 220 mln zł. Wśród nadawców największe wpływy osiągnęły Polsat i TVN.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w trzecim tygodniu stycznia cennikowe wydatki reklamowe w telewizji były o ok. 7,5 mln zł wyższe niż we wcześniejszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Niezmiennie zdecydowanie najwięcej przeznaczono na reklamy leków i produktów zdrowotnych, przy czym było to ponad 6 mln zł mniej niż tydzień wcześniej. Za to wydatki na reklamy żywności wzrosły w skali tygodnia o prawie 6 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (16-22 stycznia 2012)
sektor cennikowe wydatki udział proc.
Produkty zdrowotne, leki 63 772 935,60 zł 28,89
Żywność 42 329 008,05 zł 19,17
Telekomunikacja 23 460 307,70 zł 10,63
Sprzedaż 17 862 796,60 zł 8,09
Rozrywka, kultura 17 397 996,30 zł 7,88
Środki osobistej pielęgnacji ciała 14 264 242,20 zł 6,46
Finanse 12 084 618,05 zł 5,47
Motoryzacja, transport 10 642 191,00 zł 4,82
Domowe środki czystości 7 243 366,70 zł 3,28
Usługi 4 247 125,00 zł 1,92
Produkty dla dzieci 3 471 140,00 zł 1,57
Wyposażenie domu i biura 2 747 741,00 zł 1,24
Produkty dla zwierząt 685 183,00 zł 0,31
Inne 475 504,50 zł 0,22
Marketing 60 208,00 zł 0,03
Razem: 220 751 113,70 zł


Wśród stacji telewizyjnych największe wpływy reklamowe osiągnął Polsat, który zarobił z ok. miliona więcej niż tydzień wcześniej. Natomiast TVP 1 uzyskała z reklam ok. 2,5 mln więcej niż przed tygodniem, a TVP - ponad 2 mln więcej. 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (16-22 stycznia 2012)
stacja cennikowe wpływy udział proc.
Polsat 35 008 710,00 zł 15,86
TVN 31 453 585,00 zł 14,25
TVP1 21 554 815,00 zł 9,76
TVP2 15 323 440,00 zł 6,94
Discovery 6 040 020,00 zł 2,74
AXN 5 737 220,00 zł 2,60
VIVA Polska 5 068 210,00 zł 2,30
TLC 4 761 880,00 zł 2,16
TVN24 4 656 430,00 zł 2,11
TV4 4 558 197,50 zł 2,06
TV Puls 3 534 360,00 zł 1,60
Polo TV 3 408 660,00 zł 1,54
TVN7 3 269 155,00 zł 1,48
Discovery Science 3 225 505,00 zł 1,46
Discovery World 3 173 650,00 zł 1,44
TVP Info 3 030 855,00 zł 1,37
National Geographic 2 931 250,00 zł 1,33
Polsat2 2 815 897,50 zł 1,28
Comedy Central 2 639 645,00 zł 1,20
Animal Planet 2 501 635,00 zł 1,13


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w tv reklamie: 220 mln zł, TVP 1 i TVP 2 w górę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl