SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tydzień Znanych Marek” na AliExpress i skrócony czas dostawy do Polski

Popularna platforma handlu internetowego AliExpress rozpoczęła coroczną wyprzedaż „Tydzień Znanych Marek”. Zniżki obejmują wszystkie produkty na platformie, co pozwala upolować wiele artykułów w atrakcyjnych cenach. Platforma ogłosiła również, że czas dostawy przesyłek do Polski skrócił się o połowę.

Ze względu na to, że czas oczekiwania na przesyłkę stanowił największy problem dla polskich użytkowników platformy, usprawnienie usług logistycznych było głównym celem, na którym w ostatnim czasie koncentrował się AliExpress. W efekcie firma uprościła łańcuch dostaw, co przyczyniło się do skrócenia średniego czasu dostawy o 50 procent. Ponadto partnerstwo z Pocztą Polską oraz InPost w zakresie przesyłek AliExpress Standard Shipping, daje polskim konsumentom m. in. możliwość śledzenia paczek.

- W minionym roku uważnie słuchaliśmy naszych klientów w Polsce, co zaowocowało poprawą usług logistycznych. Skrócenie średniego czasu realizacji dostawy, a także rosnąca liczba zamówień dostarczanych w ciągu trzech dni były oczekiwanymi kierunkami usprawnień na naszej platformie - powiedział Gary Topp, dyrektor regionalny AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

„Tydzień Znanych Marek”

Organizowana przez AliExpress coroczna wyprzedaż „Tydzień Znanych Marek”, która rozpoczęła się w poniedziałek, jest okazją do zakupu w przystępnych cenach wielu popularnych produktów. W tym roku wśród marek, na które warto zwrócić uwagę, znajdują się artykuły z kategorii smart home, np. odkurzacz Dreame, szczoteczki elektryczne Oclean, a także produkty elektroniki użytkowej, takie jak Anker i Amazfit.

Tegoroczny „Tydzień Znanych Marek” to dopiero początek sezonu największych zakupów na AliExpress. Na jesieni światowy gigant planuje wiele nowych niespodzianek. Kolejnym dużym wydarzeniem w kalendarzu AliExpress będzie współpraca z Cracow Fashion Week, który rozpocznie się 5 września. Kolejnym wydarzeniem będzie, jak co roku w listopadzie, największe święto zakupów Dzień Singla.

Chiński AliExpress w kwietniu odnotował 6,2 mln użytkowników i 184,79 mln odsłon.

Uruchomiony w 2010 r. AliExpress to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej
 i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim i francuskim.

Dołącz do dyskusji: „Tydzień Znanych Marek” na AliExpress i skrócony czas dostawy do Polski

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl