SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tymbark reklamowany w kartonikach z Kubusiem Puchatkiem (wideo)

W telewizji i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa soków Tymbark w kartonikach z postaciami z bajki o Kubusiu Puchatku. Akcję pod hasłem „Wiem, co pije moje dziecko” przygotowały agencja reklamowa Saatchi&Saatchi i dom mediowy ZenithOptimedia.

Rozpoczęta właśnie kampania soków Tymbark jest skierowana do dzieci, reklamując kartoniki tego napoju z wizerunkami bohaterów bajki o Kubusiu Puchatku. W spocie – utrzymanym kolorowej i zabawnej konwencji – pojawiają się zresztą fragmenty tej historii. Natomiast wykorzystywane w kampanii hasło „Wiem, co pije moje dziecko” ma podkreślać rodzicom, że soki Tymbark to bezpieczny i dobry wybór dla najmłodszych.

Akcja obejmuje telewizję (spot w TVP1, Polsacie i kanałach dziecięcych, spot sponsorski przed bajkami w TVP1, Polsacie i Mini Mini) oraz outdoor (kilkaset billboardów w największych miastach). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi&Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Dołącz do dyskusji: Tymbark reklamowany w kartonikach z Kubusiem Puchatkiem (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl