SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tymbarkowanie w nowej odsłonie kampanii Tymbarka

Wystartowała wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark (Maspex). W nowym spocie marka podkreśla, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej.

W ramach nowej odsłony kampanii "TymbarkuJEMY" marka zachęca do cieszenia się słońcem, dobrym jedzeniem i towarzystwem bliskich wraz z napojami Tymbark.

Pokazuje, że to wspólne bycie razem przy posiłku – czyli tymbarkowanie – może przybierać różne formy. Tymbarkować można we dwoje, ze znajomymi lub z rodziną. W ogrodzie na działce, w miejskim parku lub nad wodą – najważniejsze, by być tu i teraz, w obecności bliskich.

Spot jest emitowany w wybranych stacjach tv, wraz ze wsparciem w kanale digital (Instagram, Facebook).

Kampanię przygotowała agencja Publicis (kreacja i produkcja), produkcją reklam zajął się wewnętrzny dom mediowy Maspex, a planowaniem i zakupem mediów: Starcom.

 

 

Dołącz do dyskusji: Tymbarkowanie w nowej odsłonie kampanii Tymbarka

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nowa definicja
przezryczostości w reklamie
0 0
odpowiedź