SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Unilever wybrał DDB do obsługi marek Flora i Becel

Agencja DDB wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu reklamowego należących do koncernu Unilever marek margaryny Flora i Becel.

W finałowej fazie przetargu DDB pokonała agencję Bartle Bogle Hegarty (BBH), która do tej pory była odpowiedzialna za te budżety.

Pierwszym zadaniem DDB będzie przygotowanie w przyszłym roku kampanii promujących obie marki w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej.

Dołącz do dyskusji: Unilever wybrał DDB do obsługi marek Flora i Becel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl