SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Użytkownicy T-Mobile z dostępem do Netflixa. Przez 4 miesiące za darmo (wideo)

T-Mobile Polska zapowiedział, że jego użytkownicy otrzymają dostęp do oferty serwisu Netflix i będą za nią płacić w ramach swojego rachunku telefonicznego. Klienci korzystający z oferty Supernet będą mogli korzystać bezpłatnie z zawartości platformy przez 4 miesiące.

Pierwszymi, którzy skorzystają z najnowszej propozycji T-Mobile będą klienci wybierający ofertę Supernet w opcji T3. Otrzymają oni bezpłatny dostęp do zasobów Netflixa przez 4 pełne miesiące. Treści oglądać będzie można w jakości HD na dwóch urządzeniach jednocześnie.

Po wygaśnięciu okresu promocyjnego klienci będą mogli zdecydować, czy chcą przedłużyć swoją subskrypcję i łatwo rozliczać ją ze swoim rachunkiem, co operator umożliwi z początkiem lutego 2017 r. Aplikacja Netflix będzie także preinstalowana od przyszłego roku na smartfonach dystrybuowanych przez T-Mobile.

- Uważnie obserwujemy zachowania i potrzeby klientów, by dostarczać im dokładnie takie rozwiązania, jakich potrzebują. Dotyczy to nie tylko usług telekomunikacyjnych, ale również multimedialnych. Widzimy, jak zmieniają się zwyczaje konsumenckie w zakresie konsumpcji treści wideo i jak ważną rolę pełni w nich dostęp mobilny. Dlatego współpraca z Netflixem tuż po jego wejściu na polski rynek jest naturalnym wyborem - mówi Piotr Markowski, dyrektor Departamentu Marketingu B2C T-Mobile Polska.

Równolegle z uruchomieniem usługi Netflixa dla klientów T-Mobile startuje z promującą ją kampanią reklamową. Na jej potrzeby przygotowane zostały trzy 15-sekundowe spoty reklamowe utrzymane w charakterystycznej, czarno-białej konwencji.

Po raz pierwszy do udziału w reklamowych spotach produktowych T-Mobile zaprosił influencerów: Michała Baryzę - modela i uczestnika IV edycji Top Model, w której zajął II miejsce, Zuzę Kołodzieczyk - modelkę i zwyciężczynię III edycji Top Model oraz Łukasza (Yoczooka) Walaszka  nastoletniego youtubera.

Za koncepcję kreatywną oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Bridge2FUN, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Kreacje w internecie przygotował LiquidThread, a materiały BTL opracowała agencja G7. Działania w kanałach społecznościowych prowadzi Agencja Warszawa.

Dołącz do dyskusji: Użytkownicy T-Mobile z dostępem do Netflixa. Przez 4 miesiące za darmo (wideo)

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Emil.
"Po raz pierwszy do udziału w reklamowych spotach produktowych T-Mobile zaprosił influencerów: Michała Baryzę - modela i uczestnika IV edycji Top Model, w której zajął II miejsce, Zuzę Kołodzieczyk - modelkę i zwyciężczynię III edycji Top Model oraz Łukasza (Yoczooka) Walaszka nastoletniego youtubera."

Ja yebię... Naprawdę nie mieli już kogo brać do reklam?! Szczególnie to ostatnie nikomu nieznane coś. Eh.
0 0
odpowiedź
User
Adam-adam
"Influencerów"? I na co oni mają wpływ? 90% osób decydujących się na abonament nie ma zielonego pojęcia kto to i nie są to żadne autorytety...
T-Mobile jak zwykle od początku tej marki w Polsce wydaje krocie na reklamy nie trafiające do targetu...
0 0
odpowiedź
User
xD
Pierwszy raz niepełnosprawna marka łączy siły z niepełnosprawnym produktem innej, komunikując to przez jakiś no name.
0 0
odpowiedź