SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Velvet: Detal ma znaczenie

Do 14 kwietnia potrwa ogólnopolska akcja „Detal ma znaczenie”, organizowana przez Kimberly-Clark, właściciela marki Velvet. Promocja jest związana z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych linii dekoracyjnego papieru toaletowego Velvet: Atmosfera Natury oraz Styl i Kolor. Działania promocyjne skierowane do konsumentów obejmują konkurs fotograficzny.

Działania reklamowe koncentrują się na prasie kobiecej i wnętrzarskiej (m.in. „Claudia”, „Gala”, „Glamour”, „M jak Mieszkanie”, „Moje Mieszkanie”) oraz wybranych portalach (np. Stylio.pl, Kobieta.pl).

Akcja obejmuje także kompleksowe działania PR kierowane do mediów oraz blogerów piszących na temat wnętrzarstwa. Wsparcie merytorycznie zapewnia projektantka Małgorzata Andryszczyk - ekspert Velvet oraz stylistka programu telewizyjnego „Dekoratornia TV”.

Promocja akcji prowadzona jest we współpracy z sieciami handlowymi, m.in. Rossmannem. Informacje można znaleźć w materiałach POSM oraz na opakowaniach produktów.

Osią komunikacji jest strona www.detalmaznaczenie.pl, gdzie od 1 lutego trwa dwuetapowy konkurs fotograficzny.

By wziąć udział w zabawie, należy kupić opakowanie z nowych serii dekoracyjnego papieru toaletowego oraz zachować paragon i kod promocyjny z opakowania. Konkurs będzie trwał do 14 kwietnia, a zwieńczy go wystawa nagrodzonych zdjęć.

Akcję przygotowała i prowadzi agencja reklamowa S4.

Dołącz do dyskusji: Velvet: Detal ma znaczenie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl