SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Initiative wygrywa przetarg mediowy Velvet

Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki Velvet (Velvet Care). Współpraca rozpocznie się w styczniu 2024 roku. 

Również w styczniu ruszą pierwsze kampanie realizowane przez Initiative. 

Agencja będzie odpowiadała za doradztwo strategiczne oraz planowanie i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji online i offline.

We współpracę z Velvet Care będzie także zaangażowany zespół Kinesso – agencji performance marketingu z grupy IPG Mediabrands, który będzie odpowiadał za realizację kampanii performance i programmatic oraz za adserving.

Firmy nie ujawniają szczegółów dotyczących przetargu ani informacji o tym, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Na początku br. marka Velvet wybrała agencję reklamową Red8 do opracowania nowej platformy komunikacji. 
 

 

 

 

Dołącz do dyskusji: Initiative wygrywa przetarg mediowy Velvet

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike`
Nie używam. Za drogi!
odpowiedź
User
xd
Initiative- kolejny imponujący klient w portfolio... XD z Mazurową na czele życzę powodzenia- ale pracownikom- trzymajcie się tam na tym Titanicu
odpowiedź