SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Postaw Warkę bez wychodzenia z domu” w kampanii piwa Warka (wideo)

Ruszyła promocja piwa Warka (produkowanego przez Grupę Żywiec) nawiązująca do izolacji społecznej w czasie epidemii koronawirusa. Akcję, pod hasłem „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu”, przygotowały i realizują firmy marketingowe Agencja 2012, Starcom i Hope.

W ramach akcji uruchomiono serwis PostawWarke.pl, gdzie można wskazać znajomego, którego chciałoby się obdarować kartonem piwa Warka i napisać dedykację. Codziennie autorzy 50 najciekawszych dedykacji otrzymają po takim kartonie (z 24 puszkami), a drugi karton zostanie wysłany osobie wskazanej przez każdego z nich.

Promocja potrwa do 17 maja. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada Agencja 2012.

- Zdajemy sobie sprawę, że wszyscy znaleźliśmy się w bezprecedensowej i niełatwej sytuacji. Na Planecie Warka wierzymy jednak, że męska przyjaźń to przyjaźń na dobre i na złe. Chcemy podkreślić wagę tej relacji i dać naszym konsumentom odrobinę uśmiechu - komentuje akcję Tomasz Hadam, senior brand manager marki Warka.

Akcję wspiera kampania reklamowa nawiązująca do stylistyki cyklu reklam „Planeta Warka”. Tym razem bohater spotu nie może wyskoczyć na Warkę, ale piwo do domu dostarcza mu helikopter pilotowany przez modelki.

Kreację kampanii przygotowała Agencja 2012, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, a za działania PR - agencja Hope.

Warka to kolejna piwna marka nawiązująca w swojej komunikacji reklamowej do epidemii. Żywiec w nowej kampanii zachęca „W Ż trzymaj dystans”, natomiast Tyskie w reklamie podkreśla: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.

 

W ub.r. w wiosenno-letniej kampanii Warki wystąpił były brazylijski piłkarz Ronaldinho, a miesiąc temu w sprzedaży pojawił się nowy wariant smakowy Warki Radler 0,0%.

Dołącz do dyskusji: „Postaw Warkę bez wychodzenia z domu” w kampanii piwa Warka (wideo)

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Warka to nie piwo, a napój piwopodobny o smaku identycznym ze smakiem piwa.
odpowiedź
User
"modelka"
Męski świat! Cudownie. Kobiety, nie zapomnijcie tego Warce i innym piwom koncernu...
odpowiedź
User
Nika92
Jestem wkurzona ,według nich kobiety nie mogą pić piwa tak jak faceci ,ja uwielbiam piwo.
odpowiedź