SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wavemaker z obsługą Under Armour w mediach cyfrowych

Agencja mediowa  Wavemaker (GroupM/WPP) zajmie się obsługą marki Under Armour w mediach cyfrowych. Współpraca obejmuje strategię, planowanie i zakup mediów oraz innowacyjne treści.

Agencja Wavemaker  wygrała przetarg na obsługę mediów cyfrowych amerykańskiej marki odzieży sportowej Under Armour. Spotkanie, które następuje po konkurencyjnej prezentacji, obejmuje strategię, planowanie, zakupy i innowacje w zakresie treści.

Patrik Frisk, prezes i dyrektor generalny Under Armour, zwrócił uwagę, że doskonałe wyniki firmy w pierwszym kwartale wynikały z silnego ożywienia jej działalności w Azji i Ameryce Północnej: - W erze po pandemii uwaga konsumentów przesuwa się w kierunku większego skupić się na sporcie i zdrowiu, a ta zmiana pomogła Under Armour, jako jednej z najlepszych marek odzieżowych, osiągnąć dobre wyniki biznesowe w ciągu ostatniego roku. Większa niż oczekiwano liczba konsumentów wróciła do sklepów stacjonarnych, a Under Armour odnotował lepsze niż oczekiwano wyniki: sprzedaż w pierwszym kwartale wzrosła o 35 proc. rok do roku do 1,3 miliarda dolarów na całym świecie - powiedział.

W ostatnim czasie Wavemaker wygrała obsługę m.in. L'Oréal w Australii i Nowej Zelandii oraz utrzymał jej budżet w Indiach i Europie Środkowo-Wschodniej.

Dołącz do dyskusji: Wavemaker z obsługą Under Armour w mediach cyfrowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl