SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Weź to na chłodno” w kampanii piwa Tatra (wideo)

Do emisji w telewizji trafiła pierwsza reklama piwa Tatra (Grupa Żywiec) przygotowana przez agencję Heart & Brain. Przy kampanii, prowadzonej pod hasłem „Weź to na chłodno”, pracowały też firmy Opus Film i MediaVest.

Nowy spot Tatry tak jak poprzednie rozgrywa się w górach, a jego bohaterami jest trzech dojrzałych mężczyźni. Tym razem pomagają niefrasobliwym przyjezdnym, których samochód utknął na drodze. Ta historia i puentujące ją hasło „Weź to na chłodno” mają podkreślać tradycyjne, męskie wartości: pewność siebie, kontrolowanie emocji i panowanie nad każdą sytuacją.

To pierwsza reklama Tatry przygotowana przez agencję Heart & Brain, która pod koniec ub.r. wygrała przetarg na obsługę marki, pokonując Young & Rubicam, Opus B i Grandes Kochonos. Poprzednio za kreację reklam tego piwa odpowiadała agencja PZL.

Claim Tatry pozostał niezmienny: „Tatra. Z charakterem”. W nowej kampanii prezentowane są dwa najważniejsze warianty piwa: Tatra Jasne Pełne i Tatra Mocne.

Akcja od początku marca jest prowadzona w telewizji, obejmuje stacje ogólnopolski. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Opus Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaVest.

Dołącz do dyskusji: „Weź to na chłodno” w kampanii piwa Tatra (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bir_fan
Straszny film. Straszny. Źle zrobiony. Bez reżysera. Nieczytelny przekaz. Brawo!
0 0
odpowiedź
User
blicis
Chyba Klient sam tę reklamę nakręcił. Raczej nie widać ingerencji agencji. Szkoda tej marki.
0 0
odpowiedź
User
Gienek
Boze, jaka masakra.
0 0
odpowiedź