SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Widzowie telewizji online chcą reklam w zamian za darmowe treści

Ponad 80 procent osób oglądających programy stacji telewizyjnych w internecie wolałoby oglądać reklamy w zamian za darmowe treści wideo.

Dla porównania w roku 2006 tak samo twierdziło 67 procent respondentów - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Knowledge Networks.

Badanie to pokazało również nieznacznie rosnącą akceptację użytkowników dla reklam typu pre-roll (umieszczanych przed danym materiałem), który jest najpopularniejszym obecnie dostępnym formatem reklamy wideo. W minionym roku treści poprzedzone takimi reklamami obejrzało 37 procent widzów telewizji online, o 7 procent więcej niż w roku 2006.

W tym samym okresie zmniejszył się jednak odsetek badanych podejmujących działanie w wyniku obejrzenia takich reklam: z 26 do 17 procent jeśli chodzi o polecenie reklamy innym użytkownikom oraz z 28 do 25 procent kierujących się na witrynę danego reklamodawcy.

źródło: UTalkMarketing

Dołącz do dyskusji: Widzowie telewizji online chcą reklam w zamian za darmowe treści

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sdfsf
zobacz tutaj:

http://program-telewizyjny.blogspot.com
0 0
odpowiedź