Widzowie telewizji online chcą reklam w zamian za darmowe treści
Ponad 80 procent osób oglądających programy stacji telewizyjnych w internecie wolałoby oglądać reklamy w zamian za darmowe treści wideo.
Dla porównania w roku 2006 tak samo twierdziło 67 procent respondentów - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Knowledge Networks.
Badanie to pokazało również nieznacznie rosnącą akceptację użytkowników dla reklam typu pre-roll (umieszczanych przed danym materiałem), który jest najpopularniejszym obecnie dostępnym formatem reklamy wideo. W minionym roku treści poprzedzone takimi reklamami obejrzało 37 procent widzów telewizji online, o 7 procent więcej niż w roku 2006.
W tym samym okresie zmniejszył się jednak odsetek badanych podejmujących działanie w wyniku obejrzenia takich reklam: z 26 do 17 procent jeśli chodzi o polecenie reklamy innym użytkownikom oraz z 28 do 25 procent kierujących się na witrynę danego reklamodawcy.
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Widzowie telewizji online chcą reklam w zamian za darmowe treści
http://program-telewizyjny.blogspot.com