SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wkręć się w energię bez podwyżek” - Tauron reklamuje się dla firmy i domu

Na outdoorze, w radiu i BTL-u ruszyła kampania reklamowa oferty Taurona skierowanej zarówno do małych i średnich firm, jak też odbiorców indywidualnych. Akcję wspólnie z działem marketingu firmy przygotowała agencja reklamowa Czart.

Rozpoczęta właśnie kampania Taurona reklamuje bezpieczny pakiet, przy którym klient ma gwarancję, iż cena za prąd się nie zmieni przez cały okres trwania umowy - czyli minimum dwa lata. Ponadto odbiorcy otrzymują dodatkowe usługi, zwiększające ochronę wartościowych przedmiotów i wsparcie w razie awarii sprzętu RTV, AGD lub instalacji elektrycznej.

 

Reklamy są oparte na dwóch uniwersalnych symbolach: żarówce oznaczającej energię oraz skarbonce oznaczającej oszczędności, a także haśle „Wkręć się w energię bez podwyżek”. Cały przekaz ma być łatwy w odbiorze i silnie perswazyjny dla odbiorców ze wszystkich grup docelowych.

Akcja jest prowadzona na terenie Małopolski, Śląska, Opolszczyzny oraz Dolnego Śląska, obejmując radio, outdoor (siatki wielkoformatowe i billboardy) oraz BTL (reklamy w punktach obsługi klienta firmy Tauron). Kreację kampanii - zaplanowanej do końca br. - przygotowała agencja reklamowa Czart, a planowaniem i zakupem mediów we własnym zakresie zajmuje się dział marketingu Taurona.

Dołącz do dyskusji: „Wkręć się w energię bez podwyżek” - Tauron reklamuje się dla firmy i domu

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sceptyk
Reklama "Bezpieczny pakiet dla domu" jest na poziomie loterii z nagrodami prowadzonej przez miesięcznik Rigers Deigers. BRAKUJE TYLKO ZDRAPEK!
Jeśli ktoś dokładnie przeczytał wzór umowy kompleksowej, to dowie się, że tak naprawdę gwarancja ceny "może obejmować cenę energii" bez opłat dodatkowych. Najważniejszą zagrywką marketingową jest tutaj "koszt całkowitego dwuletniego zabezpieczenia to 4,99zł/m-c do Państwa obecnych stawek i cen" !!!
Nietrudno policzyć jaka to kasa dla Grupy Tauron! 1200 000 odbiorców x 4,99zł/m-c = 5 988 000 (prawie sześć milionów zł co miesiąc czystej, darmowej kasy) !!!
Kto da się zwieść, że grupa Tauron będzie mu szukać zgubionego telefonu lub kluczy życzę szczęścia!
Ciemny lud wszystko kupi - jak powiedział pewien poseł.
odpowiedź
User
Jankes
Hmmm, w Energii dla firm też tak mam, tylko chyba dłużej, żadna łaska, ci z Enei też mają, wielka mi promocja…
odpowiedź