SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WSP Społem szykuje już wiosenną kampanię Majonezu Kieleckiego

Firma WSP Społem, produkująca Majonez Kielecki, ogłosiła konkursy na zakup mediów do zaplanowanej na wiosnę 2017 roku kampanii promującej ten produkt.

Firma prowadzi trzy oddzielne konkursy na zakup mediów do zaplanowanych na wiosnę działań promujących Majonez Kielecki pod hasłem „Jakość Tradycja”. Jeden dotyczy zakupu powierzchni reklamowej  w internecie, drugi - w prasie , a trzeci - na nośnikach reklamy zewnętrznej.

W ramach działań w internecie, których budżet wynosi 300 tys. zł, netto emitowany będzie 15-sekundowt spot. Kampania outdoorowa ma obejmować aglomeracje: warszawską i wrocławską na te działania przeznaczono 130 tys. zł netto.
Reklamy w prasie będą ukazywać się na łamach tygodników, dwutygodników i miesięczników, które poruszają tematykę kulinarną oraz we wskazanych tytułach na terenie Niemiec. Na kampanię w prasie przeznaczono 120 tys. zł netto.

Kampania będzie mieć zasięg ogólnopolski, a jej realizację zaplanowano od 20 marca do 14 kwietnia 2017 roku.

WSP Społem swoje produkty zwykle reklamuje intensywnie dwa razy w roku - w okresach poprzedzających Wielkanoc i Boże Narodzenie. Poprzednią wiosenną kampanię Majonezu Kieleckiego realizowała agencja Optima Marketing Group.

Dołącz do dyskusji: WSP Społem szykuje już wiosenną kampanię Majonezu Kieleckiego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
edek
To jest majonez ! polecam !!!
0 0
odpowiedź