SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wspólna kampania polskich dealerów BMW

Konkurujące ze sobą na co dzień firmy - Inchcape Motor, Auto Fus i Bawaria Motors po raz pierwszy zdecydowały się na współpracę reklamową, która związana jest z pojawieniem się modelu BMW serii 3.

Wspólna kampania dealerów ruszyła w kilka dni po ogłoszeniu przez BMW Polska premiery nowego modelu BMW 3. Inicjatorem i koordynatorem współpracy reklamowej jest Inchcape Motor - obecny w Polsce jako partner BMW i Mini.

- W poprzednich latach każdy dealer samodzielnie organizował kampanie reklamowe. Z punktu widzenia klienta powstawał bałagan. W mediach co jakiś czas pojawiał się inny spot, czy layout prasowy, innego dealera, ale z tym samym przekazem dotyczącym tego samego modelu samochodu - mówi Agnieszka Zachaj - Zafirow, koordynator ds. marketingu Inchcape Motor.

Wspólna kampania dealerów BMW w Warszawie prezentuje ich jako miejsce sprzedaży tego modelu i obejmuje m.in. Puls Biznesu, Gazetę Wyborczą, Gazetę Prawną, Radio PiN.

  • Więcej informacji:
  • BMW

Dołącz do dyskusji: Wspólna kampania polskich dealerów BMW

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl