Wysoki wzrost ostatniego nabytku Disneya
Dziecięcy serwis Club Penguin, na którego zakup w ostatnich dniach Walt Disney Co. wydał 350 milionów dolarów, był w czerwcu 131-szą najchętniej odwiedzaną stroną przez amerykańskich internautów - wynika z danych firmy badawczej Hitwise.
W okresie czerwiec 2006 - czerwiec 2007 liczba odwiedzin w serwisie, adresowanym do dzieci w wieku od 6 do 14 lat, zwiększyła się aż o 329 procent, a w bieżącym roku (styczeń - czerwiec) o 56 procent.
Biorąc pod uwagę grupę dziecięcych wirtualnych światów, Club Penguin był w czerwcu trzecim najchętniej odwiedzanym tego typu serwisem, ustępując tylko stronom www.runescape.com i www.webkinz.com.
Club Penguin ma w swojej bazie około 12 milionów zarejestrowanych użytkowników, mających dostęp do podstawowej wersji serwisu. Dodatkowo 700 tysięcy członków społeczności uiszcza 5,95 dolara miesięcznie za dostęp do zaawansowanych funkcji.
Z kolei z danych firmy badawczej comScore wynika, że Club Penguin odwiedziło w czerwcu 4,7 miliona unikalnych użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Wysoki wzrost ostatniego nabytku Disneya