SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zawodnicy Legii Warszawa po raz pierwszy na etykietach piwa Królewskie

Piwo Królewskie (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. „Królewski skład” to osiem oryginalnych puszek – każda ze wzorem przedstawiającym zawodników Legii Warszawa. 

We wrześniu na półki sklepowe trafi pierwsza w historii marki limitowana edycja opakowań Królewskiego z wizerunkami zawodników Legii. Kolekcja ośmiu puszek „Królewski skład” powstała z myślą o warszawiakach i fanach klubu – na opakowaniach znaleźli się: Rafał Augustyniak, Dominik Hładun, Artur Jędrzejczyk, Bartosza Kapustka, Tomas Pekhart, Yuri Ribeiro, Patryk Sokołowski i Paweł Wszołek. Dodatkowo na puszkach umieszczone zostały również informacje o każdym z zawodników.

Królewskie od prawie 20 lat jest sponsorem klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Współpraca w czerwcu br. została przedłużona na kolejne 3 lata. Wprowadzana właśnie na rynek limitowana edycja opakowań to kolejna już akcja marki przygotowana wspólnie z klubem.

– Tuż przed ogłoszeniem kolejnego kontraktu, wielu fanów komentowało w Internecie, że nie wyobrażają sobie Królewskiego bez Legii i Legii bez Królewskiego – mówi Łukasz Dąbrowski, kierownik marki Królewskie. – Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru klubu i jego zawodników – dodaje Dąbrowski.

Limitowana edycja puszek otrzyma silne wsparcie w punktach sprzedaży.

Puszki zaprojektowała agencja Global Shopper Marketing.

Dołącz do dyskusji: Zawodnicy Legii Warszawa po raz pierwszy na etykietach piwa Królewskie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Max
To jest żenada roku!
9 1
odpowiedź
User
Grupa
Żywic?! Ktoś to czyta po publikacji?
0 0
odpowiedź