SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZTM reklamuje „bilety bliżej, niż myślisz”

Warszawski Zarząd Transportu Miejskiego rozpoczyna kampanię pod hasłem „Bilety ZTM - bliżej, niż myślisz”. Akcja obejmuje pojazdy komunikacji miejskiej oraz internet.

Nowa kampania ZTM podkreśla, że bilety miejskie w Warszawie można kupić na różne sposoby: w ponad 1,5 tys. punktów takich jak kioski, saloniki prasowe, placówki Poczty Polskiej i wybrane kasy Kolei Mazowieckich, w ponad 290 biletomatach stacjonarnych w pobliżu stacji metra, dworców, centrów handlowych i lotniska, ponad 280 automatach mobilnych w nowoczesnych autobusach, tramwajach i pociągach oraz przez telefon komórkowy.



Akcja reklamowa - zaplanowana do 24 lutego - obejmuje plakaty i ulotki w pojazdach komunikacji miejskiej, punktach informacji turystycznej Stołecznego Biura Turystyki i na wiatach przystankowych, spoty na monitorach w autobusach i metrze oraz informacje na stołecznych portalach internetowych, stronie internetowej ZTM i facebookowym fanpage’u ZTM. Kampanię we własnym zakresie przygotował i realizuje Zarząd Transportu w Warszawie.

Dołącz do dyskusji: ZTM reklamuje „bilety bliżej, niż myślisz”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl