SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja Plej bez 30 proc. wpływów, bo epidemia sparaliżowała eventy

W ub.r. agencja marketingu zintegrowanego Plej zanotowała spadek przychodów o 29,5 proc. do 43,42 mln zł oraz zysku netto z 684,7 do 210 tys. zł. Jej wpływy zmalały wskutek ograniczeń w eventach po wybuchu epidemii. W tarcz kredytowych spółka pozyskała 3,71 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Agencja Plej bez 30 proc. wpływów, bo epidemia sparaliżowała eventy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl