SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Amerykanie i Brytyjczycy lubią TikToka. Przyciąga ich bardziej niż YouTube

Obecnie użytkownicy w USA i Wielkiej Brytanii spędzają więcej czasu w aplikacji TikTok niż na platformie YouTube - wynika z danych firmy App Annie. Amerykanie poświęcają miesięcznie 24,5 godziny na TikToku, podczas gdy przeglądanie treści w YouTube zajmuje im 22 godziny.

Dołącz do dyskusji: Amerykanie i Brytyjczycy lubią TikToka. Przyciąga ich bardziej niż YouTube

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Znawca
Najgłupsze narody, wszystko się zgadza.
odpowiedź
User
Bollocks
Co za bzdury? Android wśród młodych w USA ma pewnie 15% udziału, reszta to iOS. Te dane są nic niewarte.
odpowiedź
User
Cucesy
COekawe, zachwyty i sypa ie milonami na ozdoby choinkowe, a w kraju nie ma bodaj ani jednego oddzialu paychiatri dzieciecej.... Polska koszmarek neoliberalizmu.
odpowiedź