SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

KER: kampania z żarówką "łamie standardy rzetelnego przekazu reklamowego"

Towarzystwo Gospodarcze Polskie Elektrownie w kampanii poświęconej strukturze kosztów produkcji energii w Polsce złamało standardy rzetelnego przekazu reklamowego - orzekła Komisja Etyki Reklamy w odpowiedzi na skargę złożoną przez WWF Polska.

Dołącz do dyskusji: KER: kampania z żarówką "łamie standardy rzetelnego przekazu reklamowego"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
as1233
Wladze panstwowe oszukuja i manipuluja ludem czasami nawet posuwajac sie do fake newsow? Nie znalem. Przeciez w wlasnie dlatego panstwo nie powinno cenzurowac informacji bo jest wieksza szansa ze czlowiek bedzie mial dostep do informacji z wielu zrodel wiec nie da sie go nabrac na klamstwa i malnipulacje. Oczywiscie nawet przy wolnosci pelnej obiegu informacji czesc sie i tak nabierze bo wazne jest co podaja media mainstreamowe kotore wiekszsoc oglada bo wiekszosc nie szuka alternatywnych informacji.
odpowiedź
User
Iksiński
A mnie ta reklama cieszy. Jeżeli teraz UE pod wpływem sytuacji na Ukrainie zmieni swoja politykę energetyczna i np. zawiesi handel uprawnieniami do CO2 to będzie bezpośrednia podstawa do obniżenia ceny o 60% jak skrupulatnie podają producenci energii. Nawet jeżeli uwzględni się wzrost cen surowców to obniżka będzie satysfakcjonująca - zwłaszcza dla przemysłu.

Mamy UOKiK i URE, które nie powinno mieć problemów z wyegzekwowaniem deklaracji.
odpowiedź
User
FrenchmxjfLH
Some of us think hоlding оn makes us strong, but somеtimes it is lеtting gо.
odpowiedź