SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W USA wydatki na reklamę telewizyjną będą sukcesywnie spadać. „Telewizja musi się zmienić”

W 2018 roku w USA budżety reklamowe na telewizję zostaną ograniczone o 0,5 procent. Trend spadkowy w przyszłości będzie się pogłębiał na rzecz reklamy w internecie - wynika z analizy eMarketera.

Dołącz do dyskusji: W USA wydatki na reklamę telewizyjną będą sukcesywnie spadać. „Telewizja musi się zmienić”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Seba
I przetrwają tylko najwięksi, najlepsi.
odpowiedź
User
Naina3
Dopóki nie zobaczylem pensji za 6439 $, nie sadze, ze kiedykolwiek mialo to miejsce w Internecie. , Jest siostrzany wspóllokator, który zrobil tylko 4, a teraz zaplacil nieruchomosci i wprowadzil mily uników.

sterownica ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com
odpowiedź