SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,4 mln widzów ogląda „Imperium disco polo” w Polsacie

Magazyn „Imperium disco polo” ogląda na antenie Polsatu w sobotnie wieczory średnio 1,43 mln osób, mniej niż stacja gromadziła w tym paśmie rok wcześniej. Polsat w czasie nadawania programu przegrywa z konkurencją.

„Imperium disco polo” to program, który premierowo pokazywany był w Polsat Play. Główna antena Polsatu powtarza go w soboty o 18.20 począwszy od 1 grudnia ub.r. Średnia widownia dziesięciu dotąd pokazanych odcinków wyniosła 1,43 mln widzów, co przełożyło się na 10,36 proc. udziału w grupie 4+ oraz 11,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Magazyn śledzi mniej widzów niż Polsat oglądało w tym samym paśmie rok wcześniej. Stacja gromadziła wtedy 1,96 mln widzów przy udziałach wynoszących odpowiednio 14,63 proc. oraz 16,49 proc.

W czasie emisji „Imperium disco polo” Polsat przegrywa ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, która nadaje wówczas „Panoramę”, „Sport telegram” oraz „Pogodę” i gromadzi przed ekranami 16,88 proc. widzów. Druga jest TVP1 („Jaka to melodia?”; 15,85 proc.) a trzecia - TVN (powtórki „Kuchennych rewolucji”; 11,99 proc.). W grupie komercyjnej magazyn także zajmuje czwarte miejsce, ale liderem tam jest TVN przed TVP2 i TVP1.

W „Imperium disco polo” prezentowane są wybrani artyści tego nurtu muzycznego, kulisy powstania największych hitów oraz relacje z koncertów. Znaleźć w nim można też komentarze ekspertów na temat kultury disco polo.


Zespół Weekend, fot. Polsat


Trzy topowe odcinki „Imperium disco polo”

Data Wszyscy 4+
AMR SHR %
08-12-2012 1900062 14,39%
05-01-2013 1646976 11,56%
29-12-2012 1537156 11,61%

 
Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 2335096 16,88% 13,21%
TVP1 2193257 15,85% 12,12%
TVN 1659051 11,99% 14,29%
Polsat-Imperium disco polo 1433110 10,36% 11,88%

 


 

Dołącz do dyskusji: 1,4 mln widzów ogląda „Imperium disco polo” w Polsacie

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
Solorz chyba zawsze mial slabosc do disco polo;]
0 0
odpowiedź
User
sexyback
Nie ma się co dziwić, jak takie badziewie puszczają.
0 0
odpowiedź
User
atss
Tak się kończy pójście na łatwiznę i brak ambicji. Pomysł, żeby disco polo poprzedzało program informacyjny to szczytowe osiągnięcie myśli programowej.
0 0
odpowiedź