SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

10 lat obsługi klientów w PTK Centertel

Polska Telefonia Komórkowa Centertel, operator sieci Idea, zaprezentowała nową siedzibę Biura Obsługi Klientów mieszczącą się w centrum Warszawy. Biuro Obsługi Klientów PTK Centertel działa od ponad 10 lat i obecnie wg badań OBOP najlepiej obsługuje klientów spośród operatorów komórkowych działających w Polsce. Oprócz warszawskiego biura - od ponad 3 lat Idea posiada także filię w Lublinie - dzięki działaniu której optymalizuje rosnącą jakość obsługi klienta oraz jej koszty. Od trzech lat BOK Idei posiada certyfikat jakości ISO w zakresie obsługi klientów, który corocznie podlega autoryzacji certyfikacyjnej.

"PTK Centertel od ponad 10 lat oferuje nowoczesne formy kontaktu z klientami poprzez rozwiązania call center (dostępne przez cały rok; 24 godziny na dobę), które są oparte na nowoczesnych rozwiązaniach komunikacyjnych i wymierny sposób przyczyniają się do rosnącego zadowolenia naszych klientów z ich obsługi w sieci Idea oraz ich coraz wyższej lojalności względem naszej sieci" - mówi Jean-Marc Vignolles, wiceprezes zarządu PTK Centertel ds. operacyjnych - "w przyszłości planujemy wdrożenie kompleksowego, inteligentnego systemu zarządzania relacjami z klientami opartego na CRM - w celu jeszcze lepszej realizacji ich potrzeb."

Dołącz do dyskusji: 10 lat obsługi klientów w PTK Centertel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl