SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

120 tys. egz. - taką sprzedaż notuje dwutygodnik “Gala”

Dwa pierwsze wydania magazynu “Gala” (G+J Polska) jako dwutygodnika rozeszły się w ilości 120 tys. egz. - wynika z wstępnych danych wydawcy.

Dane to odnoszą się do pozycji rozpowszechnianie płatne razem. Dotyczą pierwszego wydania “Gali” po relaunchu, które ukazało się 18 kwietnia br. i drugiego, który wyszło 2 maja br., ale w tym przypadku to prognozy sprzedaży jedynie z pierwszych czterech dni.

W ub.r. średnie rozpowszechnianie płatne razem “Gali” wyniosło 98 412 egz., w styczniu br. było to już 80 713 egz., a w lutym br. - 74 663 egz. (to ostatnie dostępne dane ZKDP). Tytuł wtedy był tygodnikiem, ale co jakiś czas ukazywał się co dwa tygodnie.

>>> “Viva!” o 50 proc. do góry, “Gala” traci

W ramach relaunchu, poza zmianą częstotliwości z tygodniowej na dwutygodniowej, zwiększyła się objętość magazynu, poszerzeniu uległy działy pisma, “Gala” zyskała też lepszy papier i lakierowaną okładkę. Podniesiona została też cena tytułu z 3,50 zł do 4,99 zł (więcej na ten temat).

Sprzedaż magazynu cały czas wspierają działania reklamowe. Prowadzone są one cyklicznie w telewizji i na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych (siatki i tablice).

  • Więcej informacji:
  • Gala

Dołącz do dyskusji: 120 tys. egz. - taką sprzedaż notuje dwutygodnik “Gala”

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gargamel
Czyli 60 tyśków tygodniowo, czyli wszystko jak zwykle, czyli "sukces".
0 0
odpowiedź
User
ys
cene podniesli, to wiecej zarabiaja, czyli jednak sukces. tylko czy ten sukces sie utrzyma.
0 0
odpowiedź
User
bibo
To duży sukces. okładka z doda jest fajna. Dla mnie pani iza udowodniła że jest świetną naczelną. życze dalszych sukcesów.
0 0
odpowiedź