SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

145 tys. widzów show “Trinny i Susannah ubierają Polskę”

Premierowe odcinki programu “Trinny i Susannah ubierają Polskę” gromadzą w czwartki średnio 145 tys. widzów. To więcej niż w tym paśmie TVN Style oglądało rok wcześniej.

Format ma swoje premierowe emisje w czwartki o godz. 21.00. Dotychczas pokazane tam trzy odcinki dały kobiecemu kanału 0,98 proc. udziału w grupie 4+ i 1,50 proc. w komercyjnej 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie TVN Style miała 58 tys. widzów, a jej udział plasował się na poziomie odpowiednio 0,39 proc. i 0,70 proc.

Premierowe odcinki “Trinny i Susannah ubierają Polskę” notują trzy razy wyższe udziały od średnich udziałów, które kanał osiągnął w okresie 21 kwietnia – 5 maja br. – w grupie 4+ było bowiem 0,35 proc., a w 16-49 – 0,45 proc.

Program jest też powtarzany przez stację kilka razy w tygodniu. Pierwsza powtórka formatu emitowana jest w piątki o 19.00 – dwa pierwsze nadane tam odcinki oglądało 58 tys. widzów, a udział kanału podczas ich emisji wyniósł 0,55 proc. i 1,06 proc.

Dane telemetryczne pokazują, że program śledzą głównie kobiety (stanowią 71 proc. widowni), a także widzowie między 20. a 24. rokiem życia oraz między 35. a 54. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W programie “Trinny i Susannah ubierają Polskę” stylistki Trinny Woodall i Susannah Constantine pomagają zmienić sposób ubierania kobietom i mężczyznom. Show nagrany został w czterech miastach: Łodzi, Poznaniu, Krakowie i Warszawie. Program wsparty jest intensywną autopromocją w TVN Style i na głównej antenie TVN, a także kampanią zewnętrzną (więcej na ten temat).


Oglądalność “Trinny i Susannah ubierają Polskę”

Premiery, czwartki 21.00 Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
21-04-2011 161 789 1,13% 1,90%
28-04-2011 127 072 0,85% 1,14%
05-05-2011 145 673 0,97% 1,46%
Średnia 144 901 0,98% 1,50%
 
Powtórki, piątki 19.00 Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
22-04-2011 77 778 0,79% 1,63%
29-04-2011 38 951 0,34% 0,54%
Średnia 58 467 0,55% 1,06%

 

Profil widowni programu

Profil TVN Style ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 29,00% 60
Kobiety 71,00% 137
Wiek  4-9 2,03% 34
 10-15 0,73% 11
16 - 19 4,15% 74
20 - 24 8,20% 104
25 - 29 6,35% 71
30 - 34 6,76% 82
35 - 39 8,79% 119
40 - 44 15,64% 244
45 - 49 14,58% 212
50 - 54 16,94% 211
55 - 59 7,59% 98
60+ 8,25% 41
Wlk. miasta Wieś 6,98% 18
< 50 tys. 29,35% 122
50-100 tys. 14,58% 170
100-200 tys. 11,62% 144
> 200 tys. 37,47% 186
Zawód Top management 16,66% 192
Pracownicy średniego szczebla 39,54% 263
Pracownicy fizyczni i rolnicy 11,34% 57
Emeryci 12,86% 50
Inni 19,60% 64
Wykształcenie Podstawowe 20,51% 45
Średnie 56,60% 191
Wyższe 20,13% 160
Inne 2,75% 22


 

Dołącz do dyskusji: 145 tys. widzów show “Trinny i Susannah ubierają Polskę”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kiki
TVN Style idzie teraz całkiem nieźle, dobry marketing, byle potrafili utrzymać to zainteresowanie

potrzebują jeszcze jakiegoś ciekawego, nietypowego chwytu, narzędzia marketingowego, by podkręcić tę tendencję
0 0
odpowiedź