SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2,1 mln widzów „Kto poślubi mojego syna?”. Będzie druga edycja

Pierwszą serię reality-show „Kto poślubi mojego syna?” oglądało na antenie TVN średnio 2,1 mln widzów. Stacja była w czasie emisji programu liderem rynku. Kolejna edycja show pojawi się prawdopodobnie za rok.

Bohaterowie programu „Kto poślubi mojego syna?” Bohaterowie programu „Kto poślubi mojego syna?”

Program „Kto poślubi mojego syna?” TVN emitował w środy o 21.30 w okresie od 3 września do 12 listopada br. Jedenaście odcinków reality-show oglądało średnio 2,08 mln osób. Przełożyło się to na 15,22 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 17,70 proc. w grupie komercyjnej (16-49) - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.

Najwięcej widzów zgromadził finał programu, który w środę 12 listopada br. oglądało średnio 2,58 mln osób.

Topowe odcinki „Kto poślubi mojego syna?”

Top 3 odcinki

Wszyscy 4+

Data

AMR

SHR %

12-11-2014

2582873

19,00%

03-09-2014

2496454

18,30%

22-10-2014

2156853

15,17%


W czasie nadawania „Kto poślubi mojego syna?” TVN wygrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym paśmie drugie miejsce zajęła TVP2, nadająca “Na sygnale” oraz filmy fabularne, co dało jej 14,68 proc. Trzeci był Polsat („Top Chef”, filmy; 10,25 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy, „Po prostu”, mecze Ligi Mistrzów; 9,89 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej drugą pozycję za TVN zajął Polsat.

Widownia formatu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

16-49

Stacja

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Kto poślubi…

2080810

15,22%

17,70%

TVP2

2007085

14,68%

10,68%

Polsat

1402393

10,25%

14,18%

TVP1

1353164

9,89%

8,67%


Format cieszył się większą popularnością niż nadawana rok temu w tym paśmie druga edycja „Bitwy o dom”, którą oglądało średnio 1,65 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 12,58 proc. i 15,29 proc. (więcej na ten temat).

Cennikowe wpływy reklamowe z programu wyniosły 14,4 mln zł (dane bez rabatów). TVN jest zadowolony z wyników oglądalności formatu i rozpoczął poszukiwania uczestników do drugiej edycji (dowiedz się więcej). Prawdopodobnie pokaże ją na antenie jesienią przyszłego roku.

W programie „Kto poślubi mojego syna?” występowały cztery drużyny (matka plus syn). Gospodynią reality-show była Agnieszka Jastrzębska, a za jego produkcję wykonawczą odpowiadała firma Earl Grey.

Dołącz do dyskusji: 2,1 mln widzów „Kto poślubi mojego syna?”. Będzie druga edycja

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kls
Panie Patryku proponuję usprawnienie warsztatu redakcyjnego i podjęcie próby zastosowania języka polskiego w jego poprawnej odmianie (zwłaszcza pod koniec tekstu).
0 0
odpowiedź
User
w
poziom głupoty w tym kraju jest porazajacy ale dzięki temu łatwiej rzadzic
0 0
odpowiedź
User
adc
Przerażające (:
0 0
odpowiedź