SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„ABC” debiutuje z bohaterem afery Art-B. na czołówce. Trzy grzbiety za 3,50 zł

W środę 22 kwietnia br. w sprzedaży pojawi się nowy tygodnik tabloidowy „ABC”, który wprowadzi na rynek Fratria. Na jedynce znalazł się materiał o tym, że bohater afery Art-B. pojawił się w Sejmie.

- Tak jak zapowiadaliśmy, będziemy pisać o sprawach, które rozgrzewają emocje czytelników. Trzy przymiotniki z tytułu są dla nas dziennikarskim zobowiązaniem, by przygotowywać pismo aktualne oraz bezkompromisowo i ciekawie opisywać rzeczywistość - zapowiada Maciej Wośko, redaktor naczelny tygodnika „ABC”.

Materiałem czołówkowym w głównym grzbiecie pierwszego wydania „ABC”  będzie tekst o tym, że jeden z bohaterów afery Art-B. Andrzej Gąsiorowski, przez lata ścigany listem gończym, wziął udział w konferencji dotyczącej wartości w biznesie, odbywającej się w Sejmie. Informację uzupełnia raport dotyczący największych afer gospodarczych w Polsce ostatnich 30 lat. W gazecie można też będzie znaleźć artykuł o tym, że groźny pedofil Mariusz T. miał kochanka w więzieniu, a także poradnik jak podwyższyć emeryturę czy ranking najlepiej opłacanych polskich gwiazd.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

W głównym grzbiecie, który liczy 48 stron, sporo miejsca zajmą interwencje i porady oraz „Forum Czytelników”. - Stawiamy na aktywny kontakt z czytelnikami. Chcemy, by nasz tygodnik stał się swoistym forum, na którym czytelnicy informują nas o swoich problemach i przemyśleniach. Służą ku temu wydzielone strony w tygodniku - mówi Wojciech Biedroń, zastępca redaktora naczelnego „ABC”. Redakcja liczy na głosy czytelników wysyłane mailem i przez media społecznościowe.

W dołączonym do grzbietu głównego „Magazynie ABC” oferującym przegląd najciekawszych tematów w Polsce, znajdzie się m.in. tekst o walce Kamila Durczoka o dobre imię. Z kolei „ABC Look!” to lifestylowy dodatek z materiałami o gwiazdach i programem telewizyjnym. W pierwszym jego wydaniu przeczytać będzie można m.in. wywiad z Katarzyną Glinką, która została też gwiazdą okładki magazynu.

Zespół redakcyjny „ABC” tworzą m.in. Agata Rowińska, Ewa Kamionowska oraz Paulina Socha-Jakubowska. Dyrektorem artystycznym pisma został Maciej Burzykowski. Tygodnik ukazuje się w nakładzie 500 tys. egz. i w cenie 3,50 zł.

Wejście tytułu na rynek wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVP1, TVP 2, Polsat, TVN), radiu, internecie, outdoorze i w punktach sprzedaży prasy. Za kreację, produkcję reklam oraz zakup mediów odpowiada agencja reklamowa Apella (zobacz spot).

Tygodnik „ABC” będzie musiał od startu konkurować z przygotowanym przez Ringier Axel Springer magazynem „Od A do Z”, który będzie mieć podobny, tabloidowy charakter (więcej na ten temat).

W portfolio wydawnictwa Fratria są obecnie tygodnik opinii „W Sieci”, miesięczniki „W Sieci Historii”, „Gazeta Bankowa” i „Fronda” oraz serwisy internetowe z Grupy wPolityce.pl.

Dołącz do dyskusji: „ABC” debiutuje z bohaterem afery Art-B. na czołówce. Trzy grzbiety za 3,50 zł

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
grek
wygląda to dobrze
odpowiedź
User
Kto wykańcza dziennikarstwo?
Kupa na lakierowanym papierze, do d... lepszy Fukt.
odpowiedź
User
Od A do D(upy)
Pajace z Axla zostali posprzątani!
odpowiedź