SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Huntsworth Communications po rebrandingu to Accordience

Huntsworth Communications, międzynarodowa grupa firm specjalizująca się w public relations, public affairs, komunikacji finansowej i korporacyjnej, w ramach rebrandingu zmienia nazwę na Accordience. Na czele agencji w roli CEO staje Sarah Scholefield.

Sarah Scholefield, prezes Grayling, została mianowana prezesem i dyrektorem zarządzającym Accordience. Swoją nową funkcję będzie łączyć z dotychczasowym stanowiskiem kierowniczym w Grayling. Sarah Scholefield kieruje Grayling od 2015 roku. Wcześniej zajmowała stanowiska wyższego szczebla w strukturach globalnych FleishmanHillard i Edelman.

- Innowacyjne podejście Sarah do przywództwa w Grayling sprawia, że jest ona najlepszą osobą, aby rozpocząć nową erę w naszej działalności. Niedawne przejęcie firmy Cirkle świadczy o naszym apetycie na rozwój oraz ambicjach łączenia światowej klasy agencji, które są liderami w swoich obszarach.  Accordience jest odpowiedzialna za wyraźnie zmieniające się potrzeby klientów i zapewnia równocześnie możliwość jeszcze szybszego rozwoju dla poszczególnych agencji wchodzących w skład grupy, jak i dla niej samej – mówi Neil Jones, były dyrektor finansowy i członek zarządu Huntsworth.

Nowy zarząd Accordience

Neil Jones obejmie funkcję prezesa zarządu Accordience, a Mike Morgan, prezes Red, zostanie wiceprezesem zarządu Accordience.

- Utworzenie Accordience to przełomowy moment w rozwoju naszej grupy. Jesteśmy gotowi, aby pomagać markom i firmom w skutecznym docieraniu do wszystkich ważnych dla nich grup odbiorców. Chcemy również tworzyć nowe możliwości i inicjować pozytywne zmiany zarówno dla naszych klientów, jak i pracowników. Nasza specjalistyczna wiedza i kompetencje w połączeniu z globalną skalą działania, czynią z nas wyjątkową i bardzo konkurencyjną grupę – mówi Sarah Scholefield.

Grupa Huntsworth Communications i jej wiodące agencje Grayling, Citigate Dewe Rogerson (CDR), Red oraz niedawno przejęta Cirkle będą zatrudniać prawie 1000 pracowników w 30 krajach na świecie.

Dołącz do dyskusji: Huntsworth Communications po rebrandingu to Accordience

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl