SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Agencja PR Spot wygrała przetarg Instytutu Finansów

Agencja PR Spot wygrała przetarg na wsparcie Instytutu Finansów w zakresie usług public relations - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Umowa ma obowiązywać do końca września 2023 roku.

Siedziba Ministerstwa Finansów, fot. materiały prasowe Siedziba Ministerstwa Finansów, fot. materiały prasowe

Instytut Finansów jest państwową jednostką budżetową powołaną przez Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej w 2021 roku. Zajmuje się m.in. prowadzeniem  strategicznych oraz interdyscyplinarnych badań i analiz w zakresie finansów publicznych, budżetu i instytucji finansowych oraz upowszechnianie wiedzy i edukacja w tym zakresie.

Zakończony właśnie przetarg dotyczył usługi polegającej na bieżącym jego wsparciu w zakresie działań PR.

Oferty w nim złożyły 4 agencje: Synertime (z ceną 547 350 zł), Aplan Media (z ceną 732 711 zł), Neuron PR (z ceną 599 748 zł) oraz PR Spot (z ceną 579 822 zł).

Instytut wybrał do współpracy agencję PR Spot. Jej współwłaścicielem jest Przemysław Bator, były dziennikarz m.in. "Przeglądu Sportowego". Agencja została zarejestrowana w KRS w marcu 2018 roku.

Instytut Finansów zdecydował się na współpracę z agencją PR, ponieważ chce zbudować powszechną rozpoznawalność Instytutu oraz pozytywny odbiór w przestrzeni w publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem m.in. studentów wybranych kierunków, np. nauk ekonomicznych, socjologicznych, prawniczych oraz przedsiębiorców, naukowców, dziennikarzy itd.

Agencja PR Spot będzie odpowiadać za zapewnienie Instytutowi Finansów regularnej obecności w mediach (telewizja, prasa, portale
internetowe) regionalnych i branżowych (z dziedziny finansów, ekonomii, gospodarki) i w celu promowania działalności Instytutu i jej efektów w postaci udzielanych komentarzy, wywiadów, udziału w debatach telewizyjnych/radiowych, publikowania artykułów Instytutu w prasie tradycyjnej lub internetowej.

Ma stworzyć strategię komunikacyjną umożliwiającą kilkuletni rozwój, budowanie pozytywnego wizerunku i zdobywanie coraz większej rozpoznawalności oraz wsparcie we wdrażaniu tej strategii poprzez działania doradcze, regularne (co najmniej raz w kwartale w formie notatki) wskazywanie propozycji aktywności Instytutu.

Agencja będzie pracować dla Instytutu do końca września 2023 roku.

Dołącz do dyskusji: Agencja PR Spot wygrała przetarg Instytutu Finansów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl