SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agencja They.pl partnerem TikToka w Polsce

Agencja They.pl podpisała umowę partnerską z aplikacją TikTok w kontekście kampanii reklamowych na rynku Europy Środkowej i Wschodniej.

Agencja They.pl zrealizowała dotychczas wiele kampanii reklamowych na platformie TikTok dla takich klientów jak Lirene czy Panasonic.

- Chcemy wykorzystywać nowe rozwiązania reklamowe, które oferuje platforma, i stawiać na nieco mniej konwencjonalną reklamę. To dlatego stale rozwijamy nasze kompetencje, podążamy za aktualnymi trendami i pokazujemy klientom inne ścieżki dotarcia do konsumentów, w tym wypadku raczej młodych ludzi - mówi Mikołaj Salecki, digital media director w They.pl.

W wersji przeglądarkowejTikTok miał w Polsce w sierpniu br. 1,42 mln odwiedzających i 12,31 mln odsłon (dane Gemius/PBI).

Status partnera reklamowego aplikacji TikTok w Polsce ma także m.in. agencja Cityboard Media.

Dołącz do dyskusji: Agencja They.pl partnerem TikToka w Polsce

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dd
Jak również wiele innych firm...
odpowiedź
User
Lol
Przecież taką umowę ma praktycznie każda agencja reklamowa, która chce puszczać reklamy na TikToku... (?) Że ktoś wysyła Januszo-notki-PR to jeszcze rozumiem... ale że ktoś to publikuje? :/
odpowiedź
User
Lol
To jakaś nowa moda? Hahahahhaha
odpowiedź