SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Alexandra Sanchez marketing managerem w polskim oddziale Viasat World

Alexandra Sanchez objęła z początkiem września br. stanowisko marketing managera w polskim oddziale Viasat World.

Alexandra Sanchez jest związana z mediami od prawie 10 lat. Swoją karierę zaczynała w Viacom International Media Networks, gdzie była odpowiedzialna m.in. za wprowadzenie na rynek marki MTV Mobile. W 2014 roku objęła stanowisko managera ds. trade marketingu w A+E Networks Poland. W Viasat World będzie odpowiadała za budowanie wizerunku kanałów telewizyjnych działających w Polsce pod marką Polsat Viasat, będzie także m.in. wspierać dział sprzedaży reklam i dystrybucji oraz współpracować z domami mediowymi.

Wcześniej kwestiami związanymi z marketingiem zajmował się Wojciech Kowalczyk, który piastował w polskim oddziale Viasat World stanowisko head of advertising sales and marketing. Kowalczyk wiosną br. przeszedł jednak do biura reklamy TVP.

Viasat World oferuje w Polsce kanały: Polsat Viasat History HD, Polsat Viasat Explore HD oraz Polsat Viasat Nature. Od 20 lipca 2016 roku wszystkie te kanały znajdują się w ofercie platformy nc+ (dostępne są w pakiecie Extra+). Tym samym portfolio kanałów dokumentalno-rozrywkowych Viasat World dostępne jest na wszystkich wiodących platformach kablowych i DTH w Polsce.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, iż średni udział Polsat Viasat History w I półroczu br. wyniósł 0,13 proc., Polsat Viasat Explore - 0,08 proc., a Polsat Viasat Nature - 0,05 proc.

Dołącz do dyskusji: Alexandra Sanchez marketing managerem w polskim oddziale Viasat World

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Flipcio
Brawo Ola! Powodzenia
0 0
odpowiedź
User
Monika
Gratulację Ola!!!
0 0
odpowiedź
User
pani od angielskiego
Pan Wojtek długo nie zagrzał miejsca w Viasat, czyżby sprzedaż czasu reklamowego szła słabo..?;p
0 0
odpowiedź