SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Awanse i zmiany w biurze reklamy Polityki

Z dniem 1 kwietnia br. zmienia się struktura biura reklamy tygodnika Polityki.

Izabela Kowalczyk-Dudek - dotychczasowy menedżer zespołu awansowała na zastępcę dyrektora biura reklamy.

Menedżerem zespołu ds. klientów strategicznych została - Magdalena Glińska - od dwóch lat specjalista ds. reklamy.

Specjalistami ds. klientów strategicznych zostały: Urszula Buśkiewicz i Małgorzata Musiałowska - dotychczas specjalistki ds. reklamy.

Na stanowisko koordynatora ds. badań i analiz awansowała Ewa Szeliga - specjalista ds. badań. Rozszerzono również zakresy obowiązków połączone z awansem Marzenie Tomaszewskiej - specjalista ds. produkcji i Monice Chlebowskiej, która została specjalistą ds. Finansowych.

Z zespołu odeszła Marta Płachecka-Paluch, a na jej miejsce przyjęto Mariolę Łepkowską, specjalistę ds. reklamy, która przez ostatnie 2 lata pracowała w Gazecie Wyborczej.

Dołącz do dyskusji: Awanse i zmiany w biurze reklamy Polityki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl