SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Badi Badi: przychody 5 proc. w dół, 1,37 mln zł zysku

Studio postprodukcyjne Badi Badi w ub.r. zanotowało spadek przychodów o 5,4 proc. do 5,96 mln zł, a jego zysk netto zwiększył się z 1,36 do 1,37 mln zł.

Badi Badi zajmuje się postprodukcją (m.in. animacjami 3D i innymi efektami specjalnymi) reklam, wideoklipów i filmów.

W ub.r. firma pracowała m.in. przy spotach marek Danone, Danio, Coccolino, NAM, Prudential, Tic Tac, CCC, Maybelline New York, Tymbark, Suzuki, Bank Pekao, Orange i Lubella, a także przy serialu dla dzieci „Agi Bagi” dostępnym na Netfliksie oraz klipie „Annuszka” Krzysztofa Zalewskiego.

Koszty spadły o 7 proc.

Wydatki operacyjne Badi Badi w ub.r. wyniosły 4,56 mln zł, co wobec 4,9 mln zł rok wcześniej oznacza spadek o 6,9 proc. Nakłady na usługi obce poszły w dół z 2,08 do 1,92 mln zł, a na wynagrodzenia - z 1,92 do 1,71 mln zł.

Koszty zużycia materiałów i energii zwiększyły się z 561,6 do 626,5 tys. zł, a amortyzacji zmalały z 205,8 do 198,1 tys. zł.

Spółka uzyskała 4,6 tys. zł w ramach umorzonych składek pracowniczych na ZUS. Dostała też dwie dotacje od Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej (320 tys. zł w grudniu ub.r. i 325 tys. zł w styczniu br.) na animowany serial dla dzieci „Chichraszek”.

W konsekwencji zysk sprzedażowy Badi Badi minimalnie się zmniejszył (z 1,402 do 1,4 mln zł), a zysk operacyjny wzrósł (z 1,402 do 1,408 mln zł).

Cały zysk na dywidendę

Z kolei zysk brutto i netto Badi Badi zwiększył się z 1,364 do 1,372 mln zł. Po 25 proc. udziałów firmy mają jej menedżerowie Tomasz Niedźwiedź, Tomasz Paziewski, Arkadiusz Paziewski i spółka Badi Badi z o.o.

Na walnym zgromadzeniu zdecydowali, że cały zeszłoroczny zysk netto spółki zostanie im wypłacony jako dywidenda.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Dołącz do dyskusji: Badi Badi: przychody 5 proc. w dół, 1,37 mln zł zysku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl