Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera agencję reklamową na trzy lata
Bank Gospodarstwa Krajowego ruszył z przetargiem na wybór agencji reklamowej, która będzie dla niego pracować przez 3 najbliższe lata - ustalił serwis Wirtualnemedia.pl.
Przetarg Banku Gospodarstwa Krajowego dotyczy wyboru agencji reklamowej do obsługi działań promocyjno-reklamowych banku na lata 2024 - 2026, wspierającej bank w realizacji strategii reklamowej online, offline, skierowanych do określonych grup interesariuszy oraz świadczenie kompleksowej obsługi ATL, BTL oraz digital.
Wybrana agencja będzie świadczyć kompleksowe usługi w zakresie reklamy ATL, BTL, digital. Będzie też wspólnie z BGK pracować przy stworzeniu strategii reklamowej offline i online.
O wyborze zwycięzcy zdecydują: koszt realizacji zamówienia (waga: 40 proc.), dodatkowe doświadczenie w agencji (waga: 4 proc.), strategia działań komunikacyjnych oraz koncepcja kreatywna (waga: 46 proc.), czas obsługi banku (waga: 10 proc.).
Umowa ze zwycięską agencją zostania podpisana na 3 lata. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 19 lutegr.
Ostatni przetarg na obsługę reklamową BGK prowadził na przełomie 2021 i 2022 roku. Rozstrzygając go w lutym 2022 roku do współpracy wybrał agencje Art Group i dentsu X.
Dołącz do dyskusji: Bank Gospodarstwa Krajowego wybiera agencję reklamową na trzy lata