SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BGK wybiera agencję eventową, budżet to blisko 20 mln zł

Bank Gospodarstwa Krajowego ogłosił przetarg na organizację wydarzeń w latach 2024-2027. Budżet to blisko 20 mln zł - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Przetarg BGK podzielony jest na 2 części. Pierwsza obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w latach 2024 - 2027, a przede wszystkim organizację konferencji AECM połączonej z wydarzeniem jubileuszowym dla klientów zagranicznych.

Druga natomiast obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w latach 2024 - 2027, a przede wszystkim organizację spotkania dla klientów strategicznych BGK z wystawą multimedialną.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 40), koncepcja kreatywna wydarzenia (waga: 50) oraz kryterium zrównoważonego rozwoju (waga:10). 

Budżet dla każdej części wynosi po 19,68 mln zł (po 16 mln zł bez VAT). 

Agencje mogą składać oferty w obu częściach, ale jedna agencja może zostać wybrana tylko w jednej części przetargu. 

Z wybraną (lub wybranymi) agencją BGK będzie pracować do końca 2027 roku. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 marca br. 

BGK jest w trakcie przetargu na wybór agencji reklamowej.

Dołącz do dyskusji: BGK wybiera agencję eventową, budżet to blisko 20 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Podatnik
20 baniek na eventy BGK? No nieźle, wielu czołowych marketerów nie ma nawet takiego budżetu na eventy.
1 0
odpowiedź
User
kk
Za ten bank mam nadzieję wreszcie się weźmie nowy rząd.
0 0
odpowiedź