SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bezpłatna oferta UPC

UPC wprowadza bezplatny system antywirusowy dla abonentów chello

UPC podejmuje zdecydowane kroki w walce z wirusami i niepożądaną pocztą elektroniczną (spamem). Firma inwestuje kilka milionów euro w nowe oprogramowanie antywirusowe i antyspamowe, które ma chronić skrzynki pocztowe wszystkich klientów szerokopasmowej, internetowej usługi chello
w Europie - bez dodatkowych opłat. W ramach podejmowanych działań konta pocztowe polskich użytkowników chello będą od dzisiaj chronione systemem antywirusowym McAfee.

Zwalczenie spamu i wirusów stało się jednym z największych wyzwań dla dostawców usług internetowych. Cały internetowy świat walczy z coraz to nowszymi wirusami, a  ilość spamu zwiększyła się dziesięciokrotnie w ciągu ostatnich trzech-czterech lat. Według badań rynkowych dotyczących 2004 roku połowa przesłanych wiadomości e-mail była spamem.

Wprowadzając nowe zabezpieczenia, które uzupełnią przedsięwzięte wcześniej środki, UPC zamierza zwiększyć jakość świadczonych usług i bezpieczeństwo swoich sieci w całej Europie.

Środki zaradcze polegają na stosowaniu dwóch typów oprogramowania: do walki z wirusami oraz spamem. Dzisiaj na serwerze pocztowym chello dla wszystkich klientów w Polsce zostanie zainstalowany bezpłatny skaner wirusowy McAfee. Uzupełni on system filtrowania spamu, który UPC Telewizja Kablowa wprowadziła pod koniec ubiegłego roku.

Nowy skaner wirusowy zapewnia w pełni zautomatyzowane monitorowanie wiadomości e-mail, które przychodzą do serwera poczty chello albo go opuszczają. Nowoczesne oprogramowanie firmy McAfee rozpoznaje i usuwa wszystkie znane wirusy. Po odrzuceniu zainfekowanej wiadomości adresat zostaje powiadomiony, że usunięto wirus. Klienci będą mieli możliwość dezaktywacji nowego systemu antywirusowego w swoich skrzynkach pocztowych.
 
W miarę, jak przybywa spamu i wirusów przesyłanych przez Internet, UPC aktualizuje techniczne rozwiązania, które pomagają wyeliminować te zagrożenia. "Chcemy uwolnić skrzynki pocztowe naszych klientów od niepożądanych wiadomości i wirusów. To trudna walka, ale jesteśmy zdecydowani podjąć wyzwanie. Jesteśmy to winni naszym klientom" - powiedział Sudhir Ispahani, dyrektor ds. technologii w UGC Europe, firmie macierzystej UPC.

Abonenci chello zostali poinformowani o nowych zabezpieczeniach za pośrednictwem poczty elektronicznej. Oprócz wprowadzenia wspomnianych już praktycznych środków UPC zamierza zintensyfikować edukowanie klientów o bezpiecznych sposobach dostępu do Internetu. Kluczową rolę będzie w tym odgrywał portal chello ze stale aktualizowanymi informacjami o identyfikowaniu i kontrolowaniu wirusów oraz spamu. Szczególna uwaga zostanie poświęcona środkom zaradczym, jakie mogą przedsięwziąć klienci we własnym zakresie.

Dołącz do dyskusji: Bezpłatna oferta UPC

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl