SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bob Budowniczy” wrócił na rynek w formie dwumiesięcznika

Na rynku ukazał się pierwszy numer dwumiesięcznika „Bob Budowniczy” (Egmont Polska). Magazyn do czerwca 2015 roku ukazywał się jako miesięcznik. - Są nowe odcinki serialu w odświeżonej formule, dlatego nasz magazyn wraca na rynek - wyjaśnia wydawnictwo Egmont.

„Bob Budowniczy” wrócił na rynek prasowy w odświeżonej edycji. W każdym numerze dwumiesięcznika znajdować się będą zadania mające rozwijać myślenie, spostrzegawczość i zdolności manualne dziecka. Pojawiają się też opowieści wspomagające naukę czytania i naklejki mające ułatwić małym czytelnikom rozwiązywanie poszczególnych ćwiczeń.

W poszczególnych wydaniach do magazynu dołączany będzie dodatkowo plakat, oraz zabawka związana ze światem danego bohatera animacji „Bob Budowniczy”. Do pierwszego numeru dołączone zostały spychacz i koparka.

Grupą docelową „Boba Budowniczego” są chłopcy w wieku od 4 do 6 lat.

Pierwszy numer odświeżonego magazynu na rynku dostępny jest od 26 stycznia 2017 roku. Cena 26-stronicowego egzemplarza wraz z dodatkiem wynosi 9,99 zł.

Wprowadzenie magazynu będzie wsparte kampanią reklamową, która obejmie emisję spotów telewizyjnych, komunikację i ekspozycję w sieci HDS, a także kampanię w kinie oraz mediach własnych Egmontu.

Dołącz do dyskusji: „Bob Budowniczy” wrócił na rynek w formie dwumiesięcznika

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl