SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

BrewDog ogłasza się "antysponsorem" Mundialu w Katarze

W odważnym manifeście marka piwna BrewDog ogłosiła się "dumnym antysponsorem" mistrzostw świata  piłce nożnej, rozgrywanych w tym roku w Katarze.  Marka demonstruje w ten sposób sprzeciw wobec łamania podstawowych praw człowieka w Katarze i oskarża organizatorów Mundialu o gigantyczną korupcję.

BrewDog na kilka tygodni przed startem najpopularniejszej  imprezy sportowej na świecie ogłasza się na billboardach "antysponsorem", jak to określiła, "World F*Cup".

Marka wprost oskarża arabskich organizatorów Mundialu o korupcję. "Bądźmy szczerzy: Katar wygrał dzięki łapówkom. Na skalę przemysłową" - twierdzi BrewDog.

Na plakatach widoczne są między innym hasła: „Najpierw Rosja, potem Katar. Nie możemy się doczekać Korei Północnej”, „Brew Dog – dumny ANTYsponsor”.

BrewDog ostro o Mundialu w Katarze

"Piłka nożna powinna być dla wszystkich. Ale w Katarze homoseksualizm jest nielegalny, chłosta jest akceptowaną formą kary, a śmierć 6500 robotników przy budowie stadionów jest w porządku. Dlatego się wycofujemy. Wszystkie zyski z naszego piwa Lost Lager, sprzedawanego podczas turnieju, przeznaczamy na walkę z łamaniem praw człowieka" - czytamy w komunikacie BrewDog, która mimo ostrych słów będzie komercyjnie pokazywać mecze z Kataru w swoich pubach i strefach kibica.

"Jesteśmy dumni, że wprowadzamy BrewDoga jako antysponsora World F*Cup. Aby było jasne, kochamy piłkę nożną, nie kochamy tylko korupcji, nadużyć i śmierci. Więc dołącz do nas. Wznieśmy kieliszek za piłkarzy. Za kibiców. Za wolność słowa. I dwa palce do każdego, kto myśli, że Mistrzostwa Świata w Katarze mają sens" - oświadczyła marka w mediach społecznościowych.

Mistrzostwa świata w piłce nożnej w Katarze odbędą się od 16 listopada do 18 grudnia br. W Polsce mecze transmitować będzie Telewizja Polska.

Dołącz do dyskusji: BrewDog ogłasza się "antysponsorem" Mundialu w Katarze

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Haha
Już sobie wyobrażam polskich marketerów jak agencja przynosi taki pomysł: powiedzmy prawdę. Już widzę te rozbiegane oczy, pełne majty i strugę zimnego potu na plecach. Lepiej zrobić winiety i gadać o sensie życia, i nawoływać do jego zmiany. Tylko jak je zmienić? Może lepiej jednak napić się i dalej gapić w telewizor…
0 0
odpowiedź
User
jestem na tak
Piłabym. Mistrzostwo świata.
0 0
odpowiedź
User
kamil
To prawda. Nawet Blatter powiedział, że błędem było przyznanie Katarowi tegorocznej edycji MŚ 😪✝
0 0
odpowiedź