SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cartoon wygrał z Disneyem wśród dzieci

W listopadzie br. liderem oglądalności wśród kanałów dziecięcych był – tak jak rok wcześniej – Disney Channel, ale w dziecięcej grupie widzów (4-15 lat) wyprzedził go Cartoon Network, rok temu zajmujący miejsce trzecie. Największy wzrost zanotował jak zwykle Nickelodeon.

Udział Disney Channel w grupie wszystkich widzów w listopadzie br. wyniósł 0,93  proc. po niedużym wzroście o 0,4 proc. względem listopada 2009 roku. Zarówno teraz jak i rok temu stacja ta była liderem oglądalności w rankingu kanałów dziecięcych. Drugie miejsce z wynikiem 0,83 proc. zajął Cartoon Network, który zanotował 20,4- proc. wzrost, co dało mu awans z miejsca czwartego na drugie. Trzeci był Disney XD, którego udział spadł o 9,9 proc. do 0,75 proc.

Liderem wzrostu w rankingu w zeszłym miesiącu – tak jak w poprzednich miesiącach – był Nickelodeon. Jego udział poszedł do góry aż o 128,1 proc. i wyniósł 0,45 proc., co dało mu piąte miejsce.

Największy spadek w zestawieniu zaliczył natomiast ostatni w rankingu kanał ZigZap/Hyper. Jego udział zmalał o 12,1 proc. do 0,08 proc.

listopadwszyscy 4+
20092010
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Disney Channel60 9120,92261 6920,926
Cartoon Network45 6720,69155 4330,832
Disney XD55 2670,83750 2380,754
MiniMini46 4500,70342 5220,638
Nickelodeon12 9800,19629 8000,447
BBC CBeebies27 0830,41029 1500,438
Boomerang12 0300,18220 8940,314
Polsat JimJam--14 6340,220
ZigZap/Hyper6 0200,0915 3420,080


W grupie dziecięcej, czyli wśród widzów w wieku od 4 do 15 lat, liderem w zeszłym miesiącu był Cartoon Network z wynikiem 5,96 proc. po wzroście o 34,8 proc. Na drugiej pozycji znalazł się Disney Channel (5,89 proc. udziału, wzrost o 3 proc.), a trzeci był Disney XD (5,63 proc. udziału, wzrost o 3,1 proc.).

Również w tej grupie najwięcej zyskał Nickelodeon – jego udział poszedł do góry zdecydowanie bardziej niż w 4+, bo o 221,9 proc. i ukształtował się na poziomie 3,79 proc. Liderem spadku był także ZigZap, którego wynik zmalał o 15,8 proc. do 0,45 proc. 

listopadwszyscy 4-15
2009 2010 
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
Cartoon Network26 7244,42232 3305,960
Disney Channel34 5325,71531 9355,887
Disney XD33 0115,46330 5545,632
Nickelodeon7 1201,17820 5693,792
MiniMini20 0063,31117 7193,266
BBC CBeebies14 0122,31911 0592,039
Boomerang6 0791,0069 7691,801
Polsat JimJam--4 6520,857
ZigZap/Hyper3 2010,5302 4220,446

 

Najpopularniejszymi pozycjami w listopadowej ramówce Disney Channel były: polski serial “Do dzwonka” oraz amerykański “Hannah Montana” . Ich najchętniej oglądane odcinki zgromadziły ok. 340 tys. widzów. 

Raport top programów
Disney Channelwszyscy 4+
ProgramAMRSHR %
DO DZWONKA /SER.KOM.POL./342 3965,813
HANNAH MONTANA /SER.KOM.USA/341 3483,536
POWODZENIA CHARLIE /SER.KOM.USA/303 8015,159
JONAS /SER.USA/292 0305,521
CAMP ROCK /FILM MUSICAL MLODZ.USA/257 9622,756
SLONECZNA SONNY /SER.KOM.USA/255 1834,205
NIE MA TO JAK STATEK /SER.KOM.USA/248 9002,613
DRUH ZASTEPOWY /FILM KOM.FAM.USA/240 9953,861
PROGRAM OCHRONY KSIEZNICZEK /FILM FAM.KOM.USA/234 6543,723
NIE MA TO JAK HOTEL /SER.KOM.USA/233 9472,019

 

Dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości firmy At Media.

Dołącz do dyskusji: Cartoon wygrał z Disneyem wśród dzieci

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yyyyyyyyyy...
pierwszy;)
odpowiedź
User
g12gilbert
Na tę chwilę Cartoon Network czekał całe swoje istnienie,a jednak najlepszy znaczy lepszy i w dodatku nowa oprawa odrobiła straty z lat 2007-2009 kiedy CN nie był taki według dzieci dobry.
odpowiedź
User
popolko
Brawo CN! :D
odpowiedź