SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Centralny Port Komunikacyjny promuje się kampanią „CPK. Ruszaj z nami!"

Ruszyła kampania informacyjna Centralnego Portu Komunikacyjnego. Pod hasłem „CPK. Ruszaj z nami!" prowadzone są działania informujące o inwestycjach infrastrukturalnych towarzyszących lotnisku. 

Centralny Port Komunikacyjny rusza z kampanią informacyjną, której głównym celem jest zbudowanie świadomości o znaczeniu CPK i korzyściach, jakie przyniesie Polakom - podano w materiałach prasowych.

CPK informuje o inwestycjach 

W centrum kampanii znajdą się informacje o 2000 km nowoczesnych linii kolejowych i lotnisku, których budowa  ma wystartować  w tym roku. Część z tych inwestycji (np. Koleje Dużych Prędkości Warszawa-Łódź) dofinansowuje Unia Europejska.

– Główne hasło „CPK. Ruszaj z nami!” podkreśla, że nie stoimy w miejscu. Konsekwentnie rozwijamy projekt, a nasze działania nabierają coraz większego tempa – mówi Ewelina Sobczyk, dyrektor Biura Komunikacji i Marketingu. – W kampanii chcemy przedstawić realne korzyści, jakie budowa Centralnego Portu Komunikacyjnego przyniesie Polakom. Pokażemy też, że stoją za nim ludzie z pasją i ogromną wiedzą, eksperci w swoich dziedzinach, architekci i inżynierowie z doświadczeniem zdobytym w międzynarodowym środowisku – dodaje.

Podstawą kampanii są media szeroko zasięgowe - telewizja i radio, jako te, które mają największy wpływ na świadomość. Ideą CPK było stworzenie zintegrowanych działań 360 stopni, dlatego oprócz mediów tradycyjnych, CPK będzie obecne także na nośnikach OOH i w obszarze digital. Spoty będą wyświetlane w przestrzeni online i blokach reklamowych emitowanych przed seansami w kinach. W sierpniu w terminalu warszawskiego Lotniska Chopina stanęła makieta prezentująca koncepcję architektoniczną CPK, a przy wakacyjnych trasach szybkiego ruchu podróżni zobaczą specjalne billboardy. Informacje o inwestycjach kolejowych pojawią się na dworcach i w pociągach.

Koncept kreatywny, zakup mediów, produkcja spotów (w tym telewizyjnego) oraz media plan zrealizowane zostały w całości przez Biuro Komunikacji i Marketingu spółki CPK.

Dołącz do dyskusji: Centralny Port Komunikacyjny promuje się kampanią „CPK. Ruszaj z nami!"

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pit
Polska zasluzyla na nowoczesne centralne lotnisko.
8 10
odpowiedź
User
Eli
Polska ma najnowocześniejsze lotniska w Europie w praktycznie każdym wiekszym mieście i aż 4 które mogą obsługiwać Warszawę. Jak ktoś sądzi że zbuduje kolej dużych prędkości i ludzie z Gdańska/Szczecina/Krakowa czy Wrocławia przyjada do CPK żeby gdzies polecieć to jest idiotą, albo mu za to płacą publicznymi pieniędzmi. Niektóre remonty torów mają po 4 lata opóźnienia a po zakończeniu pociągi nie jadą szybciej a ci wciskają kit że zbudują tysiące nowych torów w dekadę. Bajki i mżonki dla plebsu z uszkodzonym płatem czołowym. Będzie jak s przkopem Mierzei Wiślanej. Wałek stulecia.
0 0
odpowiedź
User
Aaa
Trochę jak pranie pieniędzy.
16 6
odpowiedź