SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

CKM na nowego brand managera

Do zespołu marketingu wydawnictwa Marquard Media Polska dołączyła z początkiem czerwca Joanna Mazur, która objęła stanowisko brand managera miesięcznika "CKM". Zastąpiła na nim Piotra Kwaśniewskiego.

Do głównych zadań Joanny Mazur należy umocnienie pozycji "CKM" jako lidera w segmencie magazynów męskich, współtworzenie i realizacja strategii marketingowej miesięcznika, aktywne kreowanie jego wizerunku oraz zwiększenie efektywności sprzedaży. Odpowiada ona także za planowanie i realizację kampanii reklamowych i promocyjnych "CKM".

Joanna Mazur specjalizuje się w marketingu mediów drukowanych. Ostatnio współpracowała z miesięcznikiem "Manager Magazin", a wcześniej pracowała w Grupie Wydawniczej Infor (obecnie Infor PL) jako menedżer ds. projektów specjalnych oraz szef biura promocji "Gazety Prawnej". Związana była także z AWR Wprost i Ringier Polska.

Dołącz do dyskusji: CKM na nowego brand managera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl