SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Craft & Momentum i McCann & MRM przejmują od Havas Engage Warsaw field marketingową obsługę Coca-Cola Poland Services

Agencje Craft & Momentum i McCann & MRM (należą do McCann Worldgroup) wygrały przetarg na obsługę wszystkich marek Coca-Cola Poland Services w zakresie field marketingu. Poprzednio zajmowała się tym agencja Havas Engage Warsaw.

Oferta Craft & Momentum i McCann & MRM została wybrana ze względu na wysokie oceny strategii działań i koncepcji ich realizacji logistycznej, a także propozycji kreatywnych. Według naszych nieoficjalnych ustaleń w przetargu, podzielonym na kilka etapów, brało udział siedem podmiotów.

Craft & Momentum i McCann & MRM będą pracować dla wszystkich marek Coca-Cola Poland Services w zakresie field marketingu (m.in. przy realizacji samplingów). Współpraca jest zaplanowana długofalowo.

- Ta wygrana jest dla naszej agencji wielką szansą na pogłębienie i dalszy rozwój obszaru field & marketing services - komentuje Mariusz Otowski, dyrektor zarządzający Craft & Momentum.

Poprzednio przez 10 lat obsługą Coca-Cola Poland Services w tym zakresie zajmowała się agencja Havas Engage Warsaw (wcześniej działająca pod marką Euro RSCG).

Dołącz do dyskusji: Craft & Momentum i McCann & MRM przejmują od Havas Engage Warsaw field marketingową obsługę Coca-Cola Poland Services

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Jejku - jaka nazwa "Craft & Momentum i McCann & MRM"... co najmniej jak dla składnika jakiegoś leku. W każdym bądź razie ciężko będzie, bowiem sprzedaż słodzonej i barwionej wody z roku na rok spada w zastraszającym tempie. Dodatkowo brak w/w napojów kilku rodzajach w szklanych butelek zaniża sprzedaż o kolejne 20%.
0 0
odpowiedź
User
pavv
Craft & Momentum i McCann & MRM - jejku - jakie nazwy - jak składnik jakiegoś nowego leku! W każdym bądź razie ciężko będzie bo sprzedaż słodzonej i barwionej wody leci na łeb na szyję, a dodatkowo brak w/w produktów w kilku rodzajach szklanych butelek dobija sprzedaż o min. 10-15%
0 0
odpowiedź
User
Ula
Od paru miesięcy Havas obrywa jak nigdy. Odchodzą ludzie, odchodzą klienci .... czy tam ktoś jest co jeszcze ogarnia? Czy może wszyscy kumaci już są w WALK
0 0
odpowiedź