SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Czysta chata” pomogła Czwórce, 1 mln zł z reklam

Reality-show “Czysta chata” podniósł widownię telewizyjnej Czwórki w porównaniu do ub.r. i osiągnął wyniki lepsze od średniej stacji. Z reklam premiery i powtórki programu przyniosły niespełna 1 mln zł.

Premierowe odcinki “Czystej chaty” nadawane były w niedziele o 20.05. Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność ośmiu pokazanych epizodów wyniosła 440 tys. widzów, co przełożyło się na 2,57 proc. udziału w grupie 4+ i 3,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Reality-show poprawiło wyniki TV 4 w niedzielnym paśmie, bowiem w analogicznym okresie ub.r. stację śledziło w niedziele o 20.05 średnio 370 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 2,17 proc. i 2,97 proc. Wyniki formatu były też lepsze od średniego dobowego udziału Czwórki w okresie jego nadawania - wyniósł on 2,55 proc. i 3,01 proc.

Emitowane we wtorki powtórki “Czystej chaty” (pierwszą nadano o 19.00, kolejne o 21.00) śledziło z kolei przeciętnie 330 tys. widzów, co dawało stacji 2,11 proc. udziału w grupie 4+ i 2,69 proc. w 16-49

Wpływy reklamowych z odcinków premierowych wyniosły 560 tys. zł, a z powtórek - 420 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). Format oglądały głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi, dużych i największych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

W programie “Czysta chata” Sylwia Koczwara i Barbara Danek pomagały ludziom poradzić sobie z bałaganem w ich domach. Format był realizowany na brytyjskiej licencji, a produkowała go firma FremantleMedia Polska.


Widownia “Czystej chaty” odcinek po odcinku 

Premiery Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
30-10-2011 281 077 1,64% 2,43%
06-11-2011 302 187 1,71% 2,30%
13-11-2011 286 554 1,67% 2,27%
20-11-2011 497 782 2,86% 4,26%
27-11-2011 304 069 1,86% 2,74%
04-12-2011 684 123 4,12% 5,47%
11-12-2011 516 943 3,06% 3,98%
18-12-2011 627 051 3,69% 4,93%
Średnia 438 203 2,57% 3,54%
 
Powtórki Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
01-11-2011 355 111 2,28% 2,80%
08-11-2011 192 866 1,25% 1,27%
15-11-2011 264 037 1,66% 2,16%
22-11-2011 228 583 1,49% 1,97%
29-11-2011 252 337 1,66% 2,03%
06-12-2011 454 491 2,82% 3,31%
13-12-2011 524 780 3,57% 4,56%
20-12-2011 334 907 2,18% 3,52%
Średnia 326 730 2,11% 2,69%


Profil widowni programu

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 43,96% 91
Kobiety 56,04% 108
Wiek 4 - 9 4,98% 84
10 - 12 2,32% 72
13 - 15 2,69% 75
16 - 17 1,00% 37
18 - 19 1,56% 54
20 - 24 4,54% 58
25 - 29 12,71% 143
30 - 34 14,45% 174
35 - 39 9,17% 124
40 - 44 7,59% 118
45 - 49 6,83% 99
50 - 54 10,94% 136
55 - 59 9,09% 117
60 - 64 6,34% 104
65+ 5,81% 41
Wykształcenie Podstawowe 41,89% 93
Średnie 33,21% 112
Wyższe 14,92% 119
Inne 9,99% 79
Zawód Top management 12,35% 142
Pracownicy średniego szczebla 19,55% 130
Pracownicy fizyczni i rolnicy 25,90% 130
Emeryci 17,64% 69
Inni 24,55% 80
Wlk. Miasta Wieś 39,68% 101
< 50 tys. 19,40% 81
50-100 tys. 7,95% 92
100-200 tys. 4,51% 56
200-500 tys. 16,21% 174
> 500 tys. 12,26% 113


 

Dołącz do dyskusji: “Czysta chata” pomogła Czwórce, 1 mln zł z reklam

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mega
fajny program. uwielbiam cię e-babciu :)
0 0
odpowiedź