SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Detektywi” w TVN stracili widzów, 50 mln złotych z reklam

TVN zakończyła emisję kolejnego sezonu serialu „Detektywi”. Produkcja - emitowana pięć dni w tygodniu, między lutym a 6 czerwca -  miała 2,49 mln widzów. Lepsza w tym paśmie okazała się tylko Jedynka.

TVN, emitujący "Detektywów", miała średnio 21,04 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz  21,54 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem było to odpowiednio 22,71 proc. i  21,35 proc. udziału.
 

OKRES AMR SHR % SHR/16-49
02-06.06 2011 2490381 21,04% 18,95%
02-06.06 2010 2762677 22,71% 21,35%


Największym zainteresowanie cieszyły się odcinki docu-crime pokazane jeszcze w lutym. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl najpopularniejsze wydanie z 14 lutego zgromadziło 3,1 mln widzów.

TOP10 AMR SHR%
14-02-2011 3140561 21,54%
07-02-2011 3136002 20,80%
21-02-2011 3095958 21,07%
02-03-2011 3057656 21,51%
09-02-2011 3052633 20,95%
15-03-2011 3042522 22,51%
21-03-2011 3040719 22,58%
23-02-2011 3033467 20,92%
28-02-2011 3027000 21,27%
24-02-2011 3026910 20,58%


Liderem w paśmie emisji formatu była Jedynka (3,01 mln widzów i 25,43 proc. udziału). W grupie komercyjnej (16-49) najlepszy okazał się Polsat (23,4 proc. udziału).

Konkurencja AMR SHR% SHR(16-49)
TVP1 3013654 25,43% 19,10%
TVN 2490381 21,04% 18,95%
POLSAT 2269329 19,15% 23,40%
TVP2 724419 6,11% 5,17%


Wpływy reklamowe - z emitowanego od poniedziałku do piątku o 18.25 serialu “Detektywi” - wyniosły blisko 50 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

„Detektywów” oglądały przede wszystkim kobiety oraz widzowie z wykształceniem podstawowym.

Profil TVN ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,15% 69
Kobiety 66,85% 129
Wiek 04-09 1,44% 24
10-15 2,72% 40
16 - 19 2,03% 36
20 - 24 2,91% 37
25 - 29 4,71% 53
30 - 34 6,02% 73
35 - 39 5,47% 74
40 - 44 6,18% 96
45 - 49 6,38% 93
50 - 54 11,49% 143
55 - 59 12,78% 165
60+ 37,87% 188
Wlk. miasta Wieś 27,65% 71
< 50 tys. 24,95% 104
50-100 tys. 11,49% 134
100-200 tys. 11,57% 143
> 200 tys. 24,34% 121
Wykształcenie Podstawowe 54,32% 120
Średnie 31,49% 107
Wyższe 10,03% 80
Inne 4,16% 33


Obecnie TVN nadaje powtórki serialu. 

Dołącz do dyskusji: „Detektywi” w TVN stracili widzów, 50 mln złotych z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
modrzew
Nareszcie koniec tego prymitywu ....było to w sumie żałosne widowisko.
0 0
odpowiedź
User
mondocane
to wszystko blichtr, tandeta i shbowbiznesowy kicz...wszystko sie robi dla kasy i dla utrzymania sie na wizji...ale niektorzy spadli juz tak nisko, ze dno jest kilkanascie pieter nad nimi...szkoda slow! Na pocieszenie - tak jest wszedzie.
A ja mam pomysl na zupelnie inna telewizje na cos czego jeszcze nie bylo i co moze zintegrowac spoleczenstwo, potrzebna by byla inna ramowka i zupelnie inne podejscie do tego co sie emituje...milego dnia!
0 0
odpowiedź
User
Lilly
Kiedyś oglądaliśmy "Detektywów" i rzeczywiście byli bardzo ciekawi, ciekawe wątki itd. Po roku oglądania raz w czasie reklamy przerzuciliśmy na Polsat i leciała akurat Pierwsza Miłość. od razu nas zauroczył ten serial i teraz w ciągu roku w tym samym czasie co ''Detektywi'' oglądamy Pierwszą Miłość na Polsacie. Pozdrowienia dla fanów Pierwszej Miłości ;)
0 0
odpowiedź