SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Discovery liderem, BBC Knowledge i TVP Historia najbardziej do góry

Większość kanałów dokumentalnych zanotowało w listopadzie br. wzrost oglądalności, w  grupie wszystkich widzów najwięcej zyskała stacja BBC Knowledge, a w 16-49 - TVP Historia. Liderem jest niezmiennie Discovery Channel.

W grupie widzów w wieku 4+ Discovery miał w zeszłym miesiącu 0,67 proc. udziału w rynku po wzroście o 35,4 proc. Druga pozycja przypadła siostrzanej stacji Animal Planet (0,32 proc. udziału, wzrost o 29,4 proc., który dał jej awans z miejsca drugiego). Na podium znalazł się także kanał National Geographic Channel, który zanotował 0,24 proc. udziału po spadku o 10 proc. Rok temu zajmował on drugą pozycję.

Największy wzrost w tej grupie odnotował kanał BBC Knowledge, zajmujący przedostatnią, dziewiątą pozycję. Jego udział w rynku poszedł do góry o 44,4 proc. do 0,10 proc. Najwięcej straciła natomiast zajmująca ósme miejsce stacja Planete, której wynik to 0,11 proc. Jej widownia zmalała o 20,7 proc.

listopad wszyscy 4+
2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Discovery 32 670 0,495 44 627 0,670
Animal Planet 16 214 0,245 21 133 0,317
National Geographic 17 754 0,269 16 145 0,242
Discovery ST/Science 15 657 0,237 16 098 0,242
Discovery World 15 717 0,238 15 660 0,235
Zone Reality 10 626 0,161 10 974 0,165
Nat Geo Wild     9 280 0,139
Planete 8 907 0,135 7 097 0,107
BBC Knowledge 4 780 0,072 6 906 0,104
Travel Channel 5 293 0,080 5 330 0,080
TVP Historia 1 001 0,015 1 139 0,017


Wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia pierwsza trójka była nieco inna. Na pierwszym miejscu znalazł się co prawda Discovery (0,98 proc. udziału, wzrost o 36,8 proc.), ale drugie miejsce zajął już Discovery Science z udziałem na poziomie 0,34 proc., czyli wyższym niż rok temu o 1,5 proc. Na trzeciej pozycji uplasował się kanał Animal Planet (0,31 proc. udziału, wzrost o 38,3 proc.).

W tej grupie największy wzrost odnotowała TVP Historia. Jej udział wzrósł w listopadzie br. aż o 114,3 proc. do 0,02 proc. Ale nadal stacja z marginalnym wynikiem pozostaje na ostatnim miejscu zestawienia.

Największe spadki zanotowały natomiast Planete i Travel Channel – udział każdej z tych stacji spadł o 11,7 proc. 

listopad wszyscy 16-49
2009 2010
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
Discovery 20 133 0,712 28 037 0,975
Discovery Science 9 461 0,334 9 757 0,339
Animal Planet 6 274 0,222 8 839 0,307
Discovery World 7 974 0,282 8 502 0,296
National Geographic 9 061 0,320 8 390 0,292
Zone Reality 5 735 0,203 6 068 0,211
Nat Geo Wild     4 701 0,163
BBC Knowledge 3 137 0,111 4 325 0,150
Planete 3 127 0,111 2 824 0,098
Travel Channel 2 654 0,094 2 380 0,083
TVP Historia 207 0,007 431 0,015

 

Najpopularniejszą pozycją w listopadzie br. na antenie Discovery Channel był brytyjski serial “Szkoła przetrwania”. 

Raport top programów
Discovery Wszyscy 4+
Program AMR SHR %
SZKOLA PRZETRWANIA /SER DOK.W.BRYT/ 193 890 1,325
JAK TO JEST ZROBIONE /SER.DOK.KAN./ 186 550 1,151
FANI CZTERECH KOLEK /SER. DOK. ANG/ 180 846 1,692
RZECZNE POTWORY /SER.DOK.USA/ 166 999 1,179
NAJNIEBEZPIECZNIEJSZY ZAWOD SWIATA /DOK.USA/ 161 197 1,165
APOKALIPSA 2012 /FILM DOK.USA/ 149 327 1,963
POGROMCY MITOW /SER.DOK.USA/ 146 795 1,000
PIATY BIEG /SER.DOK.ANG./ 144 892 1,499
BRUDNA ROBOTA /SER.DOK.USA/ 142 384 0,858
BRON DOSKONALA /SER.DOK.ANG./ 138 728 1,791


 

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości firmy At Media.
 

Dołącz do dyskusji: Discovery liderem, BBC Knowledge i TVP Historia najbardziej do góry

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GDA
na wspolnej ku rwa !!!!!!!1 to jest to a na forum nki skopie wam mordy !!!!!! jestem ze spoldzielni i dzielni !!!!!
0 0
odpowiedź
User
gość
GDA każdy wie że jesteś psychopata lecz sie
0 0
odpowiedź