SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Doceniam, dziękuję!" - wspólna akcja Grupy Scholz&Friends i Aldi

Ruszyła ogólnopolska akcja charytatywna „Doceniam, dziękuję!", realizowana z inicjatywy spółek z Grupy S/F wspólnie z siecią sklepów Aldi. Ma na celu wsparcie osób, które stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem - lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów.

W ramach akcji ośmiu polskich artystów, ilustratorów: Tomek Bieniek, Dawid Ryski, Ernesto Gonzales, Trust, Paweł Jońca, Marta Paradowska, Andrzej Wieteszka oraz Tomasz Łęczyński przygotowało serię obrazów ilustrujących codzienny trud tych grup społecznych.

Ich prace umieszczono na naklejkach, które w cenie 1,99 zł trafią do wszystkich sklepów sieci Aldi. Całkowity dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany na zbiórkę na walkę z Covid-19 na portalu Siepomaga.pl.

Kolekcja naklejek w ramach akcji „Doceniam, dziękuję!” dostępna jest od 12 maja we wszystkich sklepach sieci Aldi w Polsce.

Akcja „Doceniam, dziękuję!" promowana w mediach

Sieć Aldi uruchomiła specjalną stronę na temat akcji Aldi.pl/doceniamdziekuje, na której znajdą się szczegółowe informacje na temat akcji, jej regulaminu czy aktualnego stanu zbiórki, a także sylwetek i inspiracji ilustratorów tworzących naklejki.

Akcja prowadzona przez sieć sklepów Aldi zostanie wsparta działaniami reklamowymi w radiu, w internecie, social mediach, w gazetkach Aldi oraz POS.

Autorami pomysłu i koncepcji są agencja Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals. Partnerem akcji jest Grupa LTTM, która odpowiada za komunikację z influencerami. Wszystkie podmioty z holdingu Mediacap angażują się w akcję nieodpłatnie.

Dołącz do dyskusji: „Doceniam, dziękuję!" - wspólna akcja Grupy Scholz&Friends i Aldi

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dr
Kurcze komercjalizowaniu akjci pomocowych przez zalosne jak zwykle agencje reklamowe i zalosne jak zwykle dzialy marketingu mowimy STOP.

Nie robice sobie jaj z ludzkiej tragedii i zniknijcie juz najlepiej. Rozumiem, ze jak caly rok naokrągło wciska sie beznadziejne produkty niewdziecznego klienta to mozna sie rozchorowac na glowe i udawac ze robi sie ludziom dobrze przypisujac sie do akcji charytatywnych czy podziekowan. A jutro robimy nowa reklama wodeczki, paracetamolku albo papieroska.
odpowiedź